همه چشم اندازها برای بازار سرمایه روشن است و پیش بینی می شود بازار به زودی در روند صعودی قرار بگیرد.
به گزارش پول پرس به نقل از سنا، شهریار شهمیری مدیر عامل کارگزاری سهم آشنا با اشاره به اینکه با رفع تحریم های بین المللی چشم انداز اقتصادی کشور بسیار مثبت خواهد شد، گفت: با توجه به افت قیمت ها در ماه های اخیر به نظر می رسد سهام جذاب و پر پتانسیل در بازار این روزها زیاد شده است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات پیرامون بازار مثل کنترل نرخ سود بانکی، برطرف شده است، افزود: با توجه به رفع ابهامات و نگرانی های بازار، ریسک این روزها در بازار سهام به حداقل رسیده است.

وی حاکم شدن دید کوتاه مدت را بزرگترین مشکل بازار امروز دانست و گفت: این روزها حتی حقوقی های بازار نیز اقدام به نوسان گیری و خرید و فروش سهام با نگاه کوتاه مدت می کنند.

شهمیری با تاکید بر اینکه این نگاه کوتاه مدت به بازار سرمایه آسیب می زند، خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل مجامع و همچنین رفع ابهام های مهم بازار پیش بینی می شود که روزها خوبی در انتظار بازار سرمایه باشد.

وی معتقد است بازار امسال رشد پرشتاب و هیجانی ندارد اما تا پایان سال می تواند بازدهی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصدی را نصیب سرمایه گذاران کند.

این کارشناس بازار سرمایه بازدهی معقول بازار در سال جاری را مشروط به حذف نگاه کوتاه مدت دانست و به سرمایه گذاران توصیه کرد برای کاهش ریسک و افزایش سود خود در بازار اقدام به سرمایه گذاری با نگاه بلند مدت کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=36810
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازار سرمایه به زودی صعود می‌کند
بازار سرمایه به زودی صعود می‌کند
بازار سرمایه به زودی صعود می‌کند
بازار سرمایه به زودی صعود می‌کند
بازار سرمایه به زودی صعود می‌کند