رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با تأکید براینکه اعلام پیش فروش سکه موجب آغاز روند نزولی قیمت سکه و طلا دربازار شده است،گفت:امروز طلاگرمی ۱۴۷ هزار تومان و سکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، احمد وفادار در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا و سکه در بازار تهران به تسنیم اظهار داشت: بعد از اینکه دیروز بانک مرکزی اعلام کرد پیش فروش سکه مجدداً آغاز خواهد شد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد.
این مقام مسئول در اتحادیه طلا و جواهر گفت: اگر بانک مرکزی دقیقاً شرایط پیش فروش بخصوص نرخ و میزان سکه دریافتی را اعلام کند به طورحتم بازهم قیمت ‌ها در روزهای آینده کاهش خواهند یافت.
وی با بیان اینکه نرخ طلا و سکه طی دو روز گذشته روند نزولی را طی کرده است، افزود: البته نرخ اونس جهانی طلا تغییر چندانی نداشته و با همان ارزش ۱۶۷۲ دلار مورد مبادله قرار می گیرد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران ضمن اشاره به فروش هر گرم طلای ۱۸ در بازار با نرخ ۱۵۰ هزار تومان طی دو روز گذشته، تصریح کرد: امروز در قیاس با روزهای قبل ارزش طلا کاهش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی به ارزش ۱۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می شود.
وفادار ادامه داد: امروز سکه طرح قدیم با ارزش یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۷۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۴۹۰ تومان و سکه گرمی ۳۳۵ هزار تومان فروخته می شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پیش بینی کارشناسی آینده بازار سکه
پیش بینی کارشناسی آینده بازار سکه
پیش بینی کارشناسی آینده بازار سکه
پیش بینی کارشناسی آینده بازار سکه
پیش بینی کارشناسی آینده بازار سکه