پول پرس – مریم ابونیا : بیمه کارآفرین در یک تبلیغ بی‌سابقه، ارائه طرح جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است که براساس آن، درصورت پرداخت حق‌بیمه توسط افراد، فرزندان آن‌ها نیازی به کار کردن در دو دهه بعد را ندارند!

به گزارش خبرنگاه پایگاه خبری تحلیلی پول پرس, این تبلیغ شگفت‌انگیز شرکت بیمه کارآفرین در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران و به‌صورت گسترده میان حاضران توزیع می‌شود.
براساس این گزارش، در بروشورهایی که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گرفت هیچ اشاره‌ای به این نوع بیمه نشده بود و صرفا یک برگ A4 بصورت ضمیمه به آن الحاق شده بود با این مضمون که والدین می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ ۴ میلیون ریال به‌صورت سالیانه، پس از ۲۰ سال فرزند یا فرزندان خود را بیمه بازنشستگی کنند.
گفتنی است طبق توضیحات نماینده بیمه کارآفرین در غرفه این شرکت، این مبلغ می‌تواند ارتقا پیدا کند که دراین صورت مبلغ بیشتری به عنوان مستمری به بیمه شده پرداخت میشود.

تبلیغ برای جذب مشتری به چه قیمت؟
آنچه که باید توجه داشت این نکته است که در فرهنگ ما به‌طور عرف و معمول والدین از فرزندان خود تا قبل از اشتغال حمایت می‌کنند و این حمایت ممکن است سال‌های زیادی به طور بیانجامد.
اما اینکه والدین تشویق شوند برای فرزندان خود حمایت مالی مستقل از حمایت های عادی و عرفی جامعه قائل شوند و آن هم درست در سنین جوانی و اوج تلاش و کار امری دور از ذهن است.
و یا این سوال که آیا نیروی کار جوان در جامعه با وجود در اختیار داشتن چنین مستمری‌هایی بازهم علاقه و انگیزه‌ای برای تلاش و کار خواهند داشت؟
از طرفی دو کلمه بازنشستگی و کودک که در تبلیغ این شرکت به وضوح به چشم می‌خورد در ظاهر ناخوشآیند است و نیز می‌تواند مصداق پایمال کردن حقوق کودکان نیز باشد.چرا که کار کودکان اساسا خلاف حقوق کودک است و استفاده از کلمه بازنشستگی برای کودک که دیگر جای خود دارد.

به گزارش پول پرس، این موضوع که برخی شرکت‌های بیمه برای جذب مشتری جدید دست به چه تبلیغات و طرح هایی می‌زنند که حتی ممکن است در بلند مدت آسیب رسان نیز باشد جای بسی تفکر دارد.

اجرای این طرح فقط دریک شعبه
به گفته مسئول غرفه این شرکت در نمایشگاه کتاب تهران، طرح بیمه بازنشستگی کودک در شرکت بیمه کارآفرین با حدود ۱۱ سال سابقه فعالیت و داشتن بیش از ۱۸۰۰ نماینده حقیقی و حقوقی در سطح کشور تنها در یک شعبه انجام می‌شود.
در برگه الحاقی به بروشور این شرکت، تنها آدرس و شماره تماس‌های شعبه خیابان ستارخان بیمه کارآفرین اعلام شده است.

گفتنی است،  نمایشگاه کتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی واقع در بزرگراه رسالت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=36459
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسنی گفت:

    اصلا فکر نکردند که حرفشون به چه معنی است. هیچ مرجعی هم نیست که رسیدگی کند

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس – بیمه کارآفرین کودکان را بازنشسته می‌کند!؟
اختصاصی پول پرس – بیمه کارآفرین کودکان را بازنشسته می‌کند!؟
اختصاصی پول پرس – بیمه کارآفرین کودکان را بازنشسته می‌کند!؟
اختصاصی پول پرس – بیمه کارآفرین کودکان را بازنشسته می‌کند!؟
اختصاصی پول پرس – بیمه کارآفرین کودکان را بازنشسته می‌کند!؟