همایش مدیران ارشد، سرپرستان و روسای شعب بانک سامان با هدف بررسی و تبیین استراتژی بانک در سال ۱۳۹۳، ۱۲ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش پول پرس، سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان، در این مراسم که با حضور رئیس و اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران، سرپرستان مناطق، روسای شعب و مشاوران بانک سامان و مدیران‌عامل شرکت‌های عضو گروه مالی سامان برگزار شد، با اشاره به برنامه استراتژیک پنج‌ساله بانک تصریح کرد: این برنامه در سال‌های نخست در راستای اصلاح هویت بصری برند، تغییر شکل ظاهری شعب و اصلاح روند ارایه خدمات در راستای افزایش رضایت مشتریان و راحتی، سهولت و اعتماد آن‌ها را در دستور کار خود داشت که برای دو سال باقی‌مانده، رویکرد بانک ارتقای کیفیت از ابعاد مختلف منابع، مصارف، خدمات و فرآیندهای داخلی خواهد بود.
طاهری گفت: تلاش می‌کنیم در راستای چشم‌انداز، از تمام ظرفیت‌های بانک برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان با هدف افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بهره ببریم.
در بخش دیگری از این همایش، معاون بانکداری خرد و مدیران امور شعب، حقوقی و بازرسی جدیدترین مباحث و نکته‌های کاربردی در حوزه‌های کاری خود را برای حاضران تشریح کردند
بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست مدیران عامل شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان، آدونیس، شرکت صرافی سامان و شرکت اعتبارسنجی ایرانیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت‌های عضو گروه مالی سامان ارائه کردند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=36443
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران
گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران
گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران
گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران
گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران
گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران