جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد که بر این اساس، قیمت هر دلار در بازار آزاد ۳۳۲۵ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۲۶ هزار تومان است.
به گزارش پول پرس، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه در بازار یک میلیون و ۲۶ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۲۵ هزار تومان، نیم سکه ۵۳۳ هزار تومان، ربع سکه ۳۲۴ هزارتومان و گرمی ۲۱۴ هزار تومان اعلام شد.
همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۱۰۵ هزارتومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۰۱ دلار است.

در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۳۲۵ تومان، هر یورو را ۴۶۱۰ تومان، هر پوند را ۵۵۸۰ تومان و هر درهم امارات را ۹۰۶ تومان اعلام کردند.

 

جدول قیمت سکه و ارز در شنبه

(قیمت ها به تومان)

نوع سکه قیمت بازار
سکه‌تمام‌طرح‌جدید ۱۰۲۶۰۰۰
سکه‌تمام‌طرح‌قدیم ۱۰۲۵۰۰۰
نیم سکه ۵۳۳۰۰۰
ربع سکه ۳۲۴۰۰۰
۱ گرمی ۲۱۴۰۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۵۰۰۰
نوع ارز
دلار ۳۳۲۵
یورو ۴۶۱۰
پوند ۵۵۸۰
درهم ۹۰۶

 

 

نرخ‌های امروز طلا و سکه رسمی نیست

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با چرایی افزایش قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر، اظهار داشت: امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بازار طلا در سبزه میدان بخاطر شهادت امام هادی (ع) تعطیل است و در تعطیلی بازار قیمتی برای طلا و سکه بیرون نمی‌آید.
وی قیمت‌های اعلامی برای طلا و سکه در روزجاری را غیر رسمی دانست و گفت: معمولاً قیمت طلا و سکه در بازار تعطیل “رسمی” نیست و ملاک قرار نمی گیرد.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در همین ارتباط به بیان توضیحاتی درباره علت گرانی طلا و سکه طی روز های اخیر پرداخت و تصریح کرد: روز پنج شنبه هفته گذشته قیمت جهانی طلا ۱۲۷۹ دلار بود و این نرخ تا صبح جمعه هم ادامه داشت اما از عصر جمعه بخاطر بحران اکراین نرخ جهانی طلا ۲۴ دلار افزایش یافت و به ۱۳۰۱ دلا رسید.
کشتی آرای گرانی قیمت طلا و سکه را بی ارتباط با افزایش نرخ دلار در بازار آزاد دانست و گفت: افزایش بهای جهانی طلا مهمترین عامل در گرانی قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر است.
طی روزهای اخیر نوسانات در بازار ارز تشدید شده و در آخرین قیمت‌ها هم اکنون دلار در بازار آزاد و خیابان فردوسی ۳هزار و ۳۳۰ تومان، یورو ۴هزار و ۶۱۵ تومان، پوند انگلیس ۵ هزار و ۵۹۰ تومان، درهم امارات متحده عربی ۹۰۹ تومان و یوان چین ۵۴۷ تومان قیمت خورده و فروخته می‌شود.
هم اکنون در بازار قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۲۶ هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۲۵ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی ۵۳۳ هزار تومان،‌ ربع‌سکه بهار آزادی ۳۲۴ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۱۴ هزار تومان قیمت گذاری و به متقاضیان فروخته می‌شود.
امروز (شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۰۱.۶ دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار داخلی ۱۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده مورد مبادله قرار می‌گیرد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=36291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نرخ غیر رسمی طلا و ارز در بازار تهران
نرخ غیر رسمی طلا و ارز در بازار تهران
نرخ غیر رسمی طلا و ارز در بازار تهران
نرخ غیر رسمی طلا و ارز در بازار تهران
نرخ غیر رسمی طلا و ارز در بازار تهران