کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی

خدمات بانک ملی ایران باید متنوع، سریع، ارزان و راحت به مشتریان ارائه شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، بنا به اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، فرشاد حیدری مدیرعامل این بانک در همایش معرفی خدمات نوین این بانک که با حضور کارشناسان و مسئولان روابط عمومی، بازاریابی، انفورماتیک و مطالعات سازمانی ادارات امور شعب و شعب مستقل در مرکز آموزشی، رفاهی کوثر (آجودانیه) تهران برگزار شد، افزود: نوع تفکر در بانک ملی ایران باید به گونه‌ای باشد که خدمات بانکی در محل کار و زندگی مشتریان ارائه گردد چون فضای فعلی رقابت، سخت و حساس است.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر بانک ملی ایران تشریح کرد: در ۱۸ ماه گذشته منابع این بانک، ۵۲ درصد رشد کرده است و مطالبات غیر جاری بانک نیز از آبان ماه سال گذشته تاکنون با تشکیل جلسات هفتگی و پیگیری‌های مداوم، به میزان ۵۵ هزار میلیارد ریال کاهش داشته است.
مدیر عامل بانک ملی ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سال مالی ۹۰ این بانک در پایان سال گذشته و افزایش سرمایه به میزان ۹۹ هزار و ۶۰ میلیارد ریال را از دیگر دستاوردهای این بانک معرفی کرد و از تلاش این بانک برای افزایش بیشتر سرمایه در سال جاری خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش بیشتر در اطلاع‌رسانی خدمات این بانک به مشتریان شد و گفت: نوع اطلاع‌رسانی خدمات این بانک باید به گونه‌ای باشد که با استفاده از ابزارهای پیشرفته و افراد متخصص، هم مشتریان به درستی از خدمات بانک مطلع شوند و هم این خدمات را بپذیرند تا منجر به استفاده آنها از این خدمات شود.
در ابتدای این همایش نیز محمدرضا حسین‌زاده عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات موثر این بانک در بخش IT ابراز داشت: بهینه‌سازی زیرساخت‌های انفورماتیکی در بانک ملی ایران، زمینه‌ساز ثبت روزانه ۳۰ میلیون تراکنش در پایان سال گذشته با حداقل اختلال شد، بر این اساس در اسفند ماه سال گذشته، حدود ۶۰۰ میلیون تراکنش از درگاه‌های مختلف بانک به ثبت رسید به طوری که این حجم تراکنش با مجموع تراکنش چندین بانک برابری می‌کند.
وی تولید محصولات جدید و منحصر به فرد در سیستم بانکی را از دیگر اقدامات این بانک عنوان کرد و اظهار داشت: بانک ملی ایران از نظر پیشینه عملکردی نیز، خدماتی نظیر سیستم یکپارچه و آنلاین بانکی تحت عنوان سیبا را در دهه ۷۰ رونمایی کرد و سال گذشته نیز برای اولین بار در سیستم بانکی، سرویس رعد ملی مبتنی بر انجام فعالیت‌های بانکی بدون نیاز به کارت بانکی را کلید زد که این سرویس فقط در یکی دو بانک خارجی آن هم به صورت محدود ارائه شده است.
وی ارائه محصولات اختصاصی و جدید دیگر نظیر آذرخش ملی و … را که انقلابی در خدمات بانکی ایجاد می‌کند، از دیگر برنامه‌های بانک ملی ایران معرفی کرد که طی ماه‌های آتی رونمایی خواهد شد.
حسین‌زاده، طراحی و راه‌اندازی اولین سایت آموزشی، سرگرمی و بانکی برای نوجوانان و جوانان را تحت عنوان کانون جوانه‌ها با آدرس http://KIDS.bmi.ir از فعالیت‌های جدید این بانک عنوان و تصریح کرد: طی ۵، ۶ ماه کار مطالعاتی، این سایت برای دو گروه سنی زیر ۱۲ و بالای ۱۲ سال طراحی شده که در حال حاضر نسخه زیر ۱۲ سال آن رونمایی و ارائه شده است.
حسین‌زاده با تشریح این سرویس جدید ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های این سایت، داشتن حسابی کوتاه‌مدت تحت عنوان حساب آرزو برای افراد زیر ۱۸ سال است که دارندگان این حساب در صورت ثبت اطلاعات خود در سایت به عضویت کانون جوانه‌ها درآمده و می‌توانند علاوه بر استفاده از مزایای حساب آرزو، از امتیازهای کانون جوانه‌های بانک ملی ایران نیز بهره‌مند شده و از تسهیلات مربوط به این حساب تا سقف ۴۰ میلیون ریال نیز استفاده کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=3563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی
کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی
کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی
کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی
کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی
کاهش ۵۵ هزار میلیارد ریالی مطالبات معوق بانک ملی