۶۲ میلیون سهم معادل ۳۱ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین به قیمت پایه هر سهم ۳ هزار ریال توسط بانک کارآفرین روز چهارشنبه به روی میز مزایده رفت که رقابت برای خرید این بلوک به روز شنبه موکول شد.

به گزارش پول پرس، بر این اساس امروز نیز به دلیل رقابت در دقایق پایانی جلسه معاملاتی این بلوک تا قیمت ۳۱۰۴ ریال، ادامه رقابت به فردا یکشنبه کشیده شد.

همچنین در پایان معاملات سی‌امین روز فروردین‌ماه، معامله‌گران فرابورس بیش از ۶۷.۵ میلیون اوراق بهادار به ارزشی بالغ بر ۷۴۰.۸ میلیارد ریال را در ۱۹ هزار و ۳۱۴ دفعه معامله دست به دست کردند که نمادها حق تقدم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با جابه‌جایی ۹.۹ میلیون برگه بیشترین حجم معاملات امروز را داشت.

در آخرین روز از پذیره‌نویسی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ۲۸۱ هزار و ۵۶۳ ورقه باقیمانده از ۲ میلیون برگه این اوراق با قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال پذیره نویسی شد و بیشترین ارزش معاملات امروز با ۲۸۱.۵ میلیارد ریال به این نماد اختصاص یافت.

در بازار امروز، مجتمع معادن مس تکنار و مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و معاملات افرانت، آ اس پ، بیمه آرمان هم با بیشترین کاهش قیمت پایان یافت.

و امادر بازار ابزارهای نوین مالی و در بخش اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۵۷ هزار و ۶۲۰ برگه اجاره رایتل تعلق گرفت و در بازارETF هم شاهد معامله ۳۸ هزار و ۴۰۰ واحد صندوق سرمایه‌گذاری اطلس بودیم. اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن هم با قیمت ۶۸۳ تا ۷۱۱ هزار ریال قابل معامله بود.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=35019
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رقابت برای خرید بلوک سرمایه‌گذاری کارآفرین
رقابت برای خرید بلوک سرمایه‌گذاری کارآفرین
رقابت برای خرید بلوک سرمایه‌گذاری کارآفرین
رقابت برای خرید بلوک سرمایه‌گذاری کارآفرین
رقابت برای خرید بلوک سرمایه‌گذاری کارآفرین