در پی فراخوان دولت مبنی بر انصراف افراد دارای توانایی مالی از دریافت یارانه ها مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران برخی بانک ها و بیمه های دولتی با هدف حمایت از دولت برای پیشبرد اهداف اقتصادی از ثبت نام برای دریافت یارانه‌ها انصراف دادند. این در حالی است که از مدیران بانک ها و بیمه های خصوصی در این لیست خبری نیست.

به گزارش پول پرس، بر این اساس در پی فراخوان دولت مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی مدیران بانک های توسعه صادرات و سپه و بیمه ایران با هدف حمایت از دولت برای پیشبرد اهداف اقتصادی از ثبت نام برای دریافت یارانه‌ها انصراف دادند.این مدیران به عنوان اولین پیشگامان صنعت بانک و بیمه کشور از دریافت یارانه انصراف داده اند.
مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک توسعه صادرات همچنین از کارکنان دعوت کردند تا در صورت امکان از ثبت نام برای دریافت یارانه خودداری کنند تا دست دولت برای ارائه خدمات در حوزه تولید، افزایش بودجه‌های عمرانی، بیمه خدمات درمانی، بهبود وضع حمل‌ونقل و کمک به اقشار آسیب‌پذیر باز باشد.

شایان ذکر است که بهمن وکیلی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ، حسین عیوضلو نیز عضو هیات مدیره و مجتبی هراتی نیک نیز عضوهیات مدیره این بانک است .در پی تماس ایران و جهان با روابط عمومی این بانک و طرح این پرسش که آیا این مدیران قبلا یارانه دریافت می کردند مدیر روابط عمومی پاسخ داد ؛هیچ یک از اعضای هیات مدیره از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها در این طرح ثبت نام نکرده اند.

همچنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه با انصراف از دریافت یارانه نقدی، از کارکنان این بانک دعوت کردند در صورت امکان از دریافت یارانه انصراف دهند.

به گزارش ایران و جهان، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه از کارکنان این بانک دعوت کردند تا در راستای سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در لبیک به دولتمردان در اجرای سیاستهای اقتصادی و همسو و همگام با این سیاستها در یاری رساندن به اقشار کم درآمد جامعه، کمک به بهبود و ارتقای وضعیت اشتغال، سلامت و تولید، با انصراف از دریافت یارانه (تا حد امکان)، دولت را در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها یاری دهند.

بنابراین گزارش، سید کامل تقوی نژاد،رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک سپه است و محمدکاظم چقازردی،حمیدرضا خطیبی،هادی اخلاقی فیض آثار،عیسی کاظم نژاد و حامد هیئت داودیان اعضا هیأت مدیره هستند .

پیش از این مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، مشاوران و مدیران شرکت سهامی بیمه ایران از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

انصراف مدیریت ارشد و مسوولان بیمه ایران از دریافت یارانه نقدی درراستای توسعه وتعالی همه جانبه کشور، کمک به بخش تولید، اشتغال زایی و افزایش سطح حمایت های بهداشتی و درمانی صورت می گیرد.

همچنین آنان انصراف از دریافت یارانه نقدی را درجهت همراهی و همیاری با سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید مبنی بربهبود وضعیت معیشتی ارزیابی کردند و خواستار توسعه این فرهنگ برای حمایت از اقشار آسیب پذیر شدند.
، شایان ذکر است محمود امراللهی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران، محمد حیدری عضو هیأت مدیره و معاونت فنی، حمید تاجیک عضو هیأت مدیره ناظر بر حوزه اداری مالی شعب و نمایندگی‌ها اکبرافتخاری عضو هیأت مدیره ناظر بر حوزه معاونت طرح و برنامه و مهدی ریاحی فر عضو هیأت مدیره ناظر بر حوزه معاونت اتکایی و امور بین الملل است .

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=34312
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

لیست مدیران انصرافی صنعت بانک و بیمه از دریافت یارانه
لیست مدیران انصرافی صنعت بانک و بیمه از دریافت یارانه
لیست مدیران انصرافی صنعت بانک و بیمه از دریافت یارانه
لیست مدیران انصرافی صنعت بانک و بیمه از دریافت یارانه
لیست مدیران انصرافی صنعت بانک و بیمه از دریافت یارانه