بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور همواره کوشیده است زمینه تسهیل ارایه خدمت به مشتریان را در تمام ساعات شبانه روز در سراسر کشور و بعضا خارج از کشور فراهم کند که در این راستا خدمات این بانک از طریق ابزار مدرن بانکی به مشتریان ارایه می‌شود.

به گزارش پول پرس، توجه این بانک در تسهیل شرایط مشتریان تنها معطوف به ارایه خدمات مدرن بانکی و این بانک با راه اندازی مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته زمینه را برای رضایت‌مندی بیش از پیش مشتریان و کاربران خدمات مدرن این بانک فراهم کرده است..
بر این اساس کارشناسان این مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین در تمام ساعات شبانه‌ روز از طریق شماره‌های ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ ، ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ و شماره رایگان ۹۰۰۹۰۰۰۰۱۷ آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌باشند.
کارشناسان این مرکز در مواقع لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.
بر این اساس در اسفند ماه سال گذشته کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین بانک اقتصادنوین بیش از ۱۳۵ هزار و ۴۰۰ تماس داشته‌اند که بیش از ۹۶ هزار و ۲۰۰ تماس در این ماه در قالب تماس‌های ورودی و بیش از ۳۹ هزار و ۲۰۰ تماس نیز در قالب تماس پیگیری در بخش تماس‌های خروجی به ثبت رسیده است.
با ثبت این تماس‌ها در ماه گذشته تعداد تماس‌های ورودی و خروجی کارشناسان مرکز ارتباط نوین بانک اقتصادنوین در سال گذشته به یک میلیون و ۱۸۷ هزار تماس رسید که از این تعداد ۸۲۷ هزار تماس به عنوان تماس‌های ورودی و ۳۶۰ هزار تماس به عنوان تماس‌های خروجی به ثبت رسیده است.
انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=33859
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین افزایش یافت
تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین افزایش یافت
تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین افزایش یافت
تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین افزایش یافت
تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین افزایش یافت
تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین افزایش یافت