در حالی که در سالهای اخیر اقتصاد مقاومتی در صدر فرمایشات مقام معظم رهبری قرار داشته و در این سالها سازمانها تلاش کردند که در شرایط تحریم و شرایط اقتصادی تابع آن هزینهها را کاهش داده و با استفاده از فرصتهای مطلوب بهرهوری بیشتری را در سازمان خود افزایش دهند.
به گزارش پول پرس، برخی اخبار حاکی از آن است در اقتصاد مقاومتی این سال و در چنین شرایطی که صرفهجویی و جلوگیری از ریخت و پاشهای بیهوده مزیت به شمار میرود برخی بانکها توانایی چیدن سفره هفتسین سال جاری خود را ندارند و برای چیدمان این سفره که هر ایرانیای در طراحی آن ماهر و زبردست است از یک کانون تبلیغاتی استفاده کرده و بابت آن هزینه نیز کردهاند.
این پرسش همواره به ذهن میآید که بانکهایی که توانایی چیدن یک سفره هفت سین را ندارند چگونه در مسئولیتهای اجتماعی مشارکت کرده و داعیه آن را رسانهای میکنند؟ آیا مسئولیت اجتماعی ساختن مدرسه در منطقهای دورافتاده است بدون توجه به هزینههای غیرضرور در ساختمانهای مرکزی؟
این وجود کانون تبلیغاتی ایران نوین با افتخار در سایت خود اعلام کرده که امسال سفره هفت سین بانکهای پارسیان و کشاورزی را طراحی و پیاده سازی کرده و تصاویر آن را در سایت خود قرار داده است.
به گزارش ایران و جهان، این کانون تبلیغاتی تقریبا انحصار آگهیهای اکثر بانکها و بیمهها را در دست دارد و به تازگی انحصار آگهیهای فوتبال کشور را به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان به دست آورده است .
گفتنی است، لیست بلند بالایی از شرکت های ایرانی که از گروه مشتریان این شرکت به شمار می روند در سایت این شرکت موجود است.
انتهای پیام