رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی رمز موفقیت در کار بیمهگری است، گفت: حرفهای بودن، در پایبندی به اصول و استانداردهای حرفه تجلّی میکند و همه دستاندرکاران صنعت بیمه باید واجد شرایط حرفهای بودن باشند.
به گزارش پول پرس، محمدابراهیم امین، در پیام نوروزی خود با بیان اینکه برای صنعت بیمه با بیان اینکه سال ۱۳۹۲ به پایان آمد و زمان ارزیابی و داوری عملکرد گذشته و ترسیم چشمانداز آینده فرا رسیده، گفت: در زمانه حضور و فعالیت دولت تدبیر و امید، صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از تکیهگاههای حیات اقتصادی و اجتماعی جامعه ایرانی نیازمند بازمهندسی و بازآرائی براساس موازین و معیارهای تجربه شده بیمهگری است.
وی خاطرنشان کرد: نقش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مقام ناظر، برقراری نظم و انضباط و پایش عملکردها براساس موازین، مقررات و قوانین حاکم است. تدارک نرمافزارها و سختافزارهای لازم برای ایفای این مسئولیت خطیر، بسترساز این حرکت و عزم و اراده مدیران و کارکنان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از حقوق بیمهگذاران، در سامان درست و عقلانی کار بیمهگران است. شفافیت و پاسخگویی رمز موفقیت در کار بیمهگری است.
رییس کل بیمه مرکزی در پیام خود تصریح کرده است: حمایت از بیمهگذاران بدون وجود بیمهگرانی توانمند، قانونمدار و منضبط میّسر نیست. سهامداران، مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکتهای بیمه هر یک میبایست به چارچوبهای تعیین شده برای آنان پایبند و به تعهدات کتبی و شفاهی خود در مقابل بیمهگذاران مسئولانه عمل کنند. کارگزاران و ارزیابان خسارت در صورت پایبندی به حرفهایگری، صداقت و بیطرفی، بازوهای توانمند صنعت بیمه و همیاران امین بیمهگر و بیمهگزار خواهند بود.
انتهای پیام