بیمه آسیا در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان موفق به دریافت تندیس برنزی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش پول پرس، در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ودر حضور وزیر صنعت،معدن وتجارت، بیمه آسیا پس از دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف گنندگان برای دو سال متوالی، به عنوان دریافت کننده تندیس برنزی رعایت حقوق مصرف کنندگان معرفی شد.
این گزارش می افزاید: بنابر اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، کسب امتیاز شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولید، دریافت گواهینامه حداقل در ۲ سال متوالی و یا سه سال غیر متوالی، کسب حداقل ۹۰ امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه، نداشتن زیان مالی در سال مورد بررسی و سال قبل از آن، رضایت مندی مشتری بالای ۹۰ درصد، وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی واحد متقاضی در حداقل ۲۰ استان کشور، شرایط اعطای تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان می باشد.
بنابراین گزارش هدف از برگزاری این همایش از طرف متولیان برگزاری آن، افزایش انگیزه، حساسیت و رقابت سازنده بین تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش ، افرایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای واحدهای تولیدی و ارائه دهندگان خدمات و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد اعلام شده است .

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=31598
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه آسیا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
بیمه آسیا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
بیمه آسیا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
بیمه آسیا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
بیمه آسیا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد