معاون فنی شرکت بیمه ایران اعلام کرد: به منظور تامین رفاه و امنیت دارندگان وسایل نقلیه زمینی فاقد بیمه نامه، فروش بیمه نامه شخص ثالث کوتاه به مناسبت فرارسیدن سال نو آغاز شده است.
به گزارش پول پرس، محمد حیدری با اشاره به اینکه بیمه نامه مذکور در سه بسته کوتاه مدت دو ماهه(۶۰ روز)، چهار ماهه(۱۲۰ روز) و شش ماهه(۱۸۰ روز) طراحی شده است، افزود: این بسته برای آن دسته از بیمه گذارانی که توان خرید بیمه نامه یک ساله را به صورت یکجا ندارند، طراحی شده و فرصت خوبی است تا بتوانند از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه، تمامی دارندگان وسایل نقلیه به جز وسایل نقلیه صفر کیلومتر و موتورسیکلت می توانند این بیمه نامه را خریداری کنند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد از خودروها بیمه نامه شخص ثالث ندارد و هر لحظه ممکن است برای خود و دیگران ایجاد مشکل کند.

حیدری افزود: به همین دلیل این بیمه نامه را برای تامین آسایش و امنیت روانی آنان طراحی کرده ایم تا با خیالی آسوده از وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

معاون شرکت بیمه ایران با اشاره به آمادگی سراسری شعب و نمایندگی های این شرکت برای صدور این بیمه نامه تصریح کرد: دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی که خودروشان فاقد بیمه نامه است از هم اکنون می توانند به شعب صدور و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه و این بیمه نامه را خریداری کنند.

حیدری درباره اینکه آیا این بیمه نامه تخفیف نیز دارد، گفت: به بیمه نامه های کوتاه مدت تخفیف عدم خسارت اعطا نمی شود و نمی تواند از تخفیف بیمه نامه های شخص ثالث استفاده کند.

وی اظهار داشت: البته بیمه گذارانی که چند فقره بیمه نامه کوتاه مدت متوالی بدون سابقه خسارت خریداری کنند که مجموع آن یک سال شود، می توانند از تخفیف یکساله بهره مند شوند.

حیدری درباره جرایم دیر کرد خودروهای فاقد بیمه نامه پیش از صدور بیمه نامه جدید نیز گفت: طبق قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی درمقابل شخص ثالث، جرایم دیرکرد به خودروهای فاقد بیمه نامه تعلق می گیرد و دارندگان این وسایل نقلیه باید این جرایم را همراه با حق بیمه نامه شخص ثالث جدید بپردارند تا بیمه نامه دریافت کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=31545
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تلاش مضاعف بیمه ایران برای فروش بیمه ثالث!
تلاش مضاعف بیمه ایران برای فروش بیمه ثالث!
تلاش مضاعف بیمه ایران برای فروش بیمه ثالث!
تلاش مضاعف بیمه ایران برای فروش بیمه ثالث!
تلاش مضاعف بیمه ایران برای فروش بیمه ثالث!