فراگیر شدن ارایه خدمات بانکداری شرکتی به عنوان شیوه ای نوین در بانکداری و با توجه به محدودیتهای مربوط به ادبیات مفاهیم و موضوعات مرتبط ، اولین کتاب “بانکداری شرکتی” با نگرش بازار ایران به منظور تحقق هدف تولید محتوا برای فرهنگ سازی و آموزش بانکداری شرکتی به عنوان یکی از اصلی ترین ضرورتهای نظام بانکی کشور تالیف گردیده است .
به گزارش پول پرس، این کتاب از ۱۰ فصل با عناوین تاریخچه، مفاهیم و تعاریف ، مدیریت استراتژیک ، سازماندهی و ساختار ،تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه‌یابی ، زیر ساخت‌ها، سیستم‌ها و نرم‌افزارها ، روابط مشتریان ، محصولات و خدمات ، مشاغل کلیدی ، کانال‌های توزیع و شواهد فیزیکی ، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی ، در ۲۰۰ صفحه به همت احسان باقری و علیرضا صادقی و با همکاری انتشارات شهداد به رشته تحریر درآمده است .
این کتاب که بر مبنای ۳ سال تجربه کاری در این حوزه تالیف گردیده است ، دیدگاهی کاملا بومی داشته و تلاش کرده است تا مفاهیم لازم برای درک درست از بانکداری شرکتی را ارایه نماید .
فصول انتخاب شده بر مبنای نیازها و سئوالاتی است که در این حوزه مطرح هستند . نگارش کتاب به گونه ای است تا برای تمام سطوح شاغل در نظام بانکی و مشتریان آنان قابل استفاده و درک باشد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=30350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کتاب بانکداری شرکتی منتشر می‌شود
کتاب بانکداری شرکتی منتشر می‌شود
کتاب بانکداری شرکتی منتشر می‌شود
کتاب بانکداری شرکتی منتشر می‌شود
کتاب بانکداری شرکتی منتشر می‌شود