مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۸۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در ده ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پول پرس به نقل از موج، اردشیر محمدی گفت: ۱۷۶ میلیارد تومان در بخش فروش اموال منقول تعیین تکلیف شده که نسبت به مدت سال قبل این بخش ۷۸ درصد رشد داشته است.
وی افزود: در بخش فروش اموال غیر منقول نیز ۴۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد را نشان می دهد.
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن اعلام اینکه ۲۵۲ میلیارد ریال انهدام کالا داشتیم، گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کالای متروکه که بیشتر آنها کالای واسطه ای سرمایه ای و خط تولید بوده است به گمرک اعاده شده است در حالی که سازمان هزینه کرد و این کالاها را در مزایده گذاشت.
به گفته وی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از این سود و امکانات صرفه نظر کرد و کالاها را به گمرک اعاده کرد.
محمدی با اشاره به این مطلب که بوروکراسی به شدت در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کاهش پیدا کرده است، افزود: از تیرماه امسال مزایده اموال منقول به صورت الکترونیکی انجام شده است.
وی در ارتباط با ورود سازمان به پرونده بابک زنجانی نیز گفت: سازمان فروش اموال تملیکی در پرونده بابک زنجانی هیچ ورودی نداشته است.
وی در خصوص فروش اموال مازاد دولت گفت: سازمان توانایی انجام این کار را دارد و آمادگی دارد که نسبت به تعیین و تکلیف اموال مازاد دولت اقدام کند.
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص انهدام دیش های ماهواره نیز گفت: ما تحویل گیرنده دیش های ماهواره نیستیم و سازمان کاشف یعنی صداو سیما تحویل گیرنده دیش های ماهواره است. او تصریح کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاهایی را که مغایر سلامت و بهداشت خانواده باشد انهدام می کند.
محمدی مجموع فروش اموال منقول و غیر منقول را توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۲۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اولین بار است که فروش اموال از مرز ۲۰۰ میلیارد تومان می گذرد و پیش بینی می شود این عدد تا پایان سال به ۳ هزار میلیارد ریال برسد.
وی فروش کالای قاچاق در ده ماهه امسال را ۸۳ میلیارد تومان عنوان کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار موج در خصوص میزان قاچاق طلا نیز گفت: ۶۲ میلیارد ریال میزان قاچاق طلا است.
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان اعلام کرد: این سازمان به عضویت در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آمده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=28348
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

فروش ۶۲ میلیارد ریال طلای قاچاق
فروش ۶۲ میلیارد ریال طلای قاچاق
فروش ۶۲ میلیارد ریال طلای قاچاق
فروش ۶۲ میلیارد ریال طلای قاچاق
فروش ۶۲ میلیارد ریال طلای قاچاق