جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها با حضور کاظمی‌دینان، مشاور رئیس کل بانک مرکزی، سراج مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی و جمعی از مدیران روابط‌عمومی شبکه بانکی کشور برگزار شد.

به گزارش پول پرس، در این جلسه که به منظور هم اندیشی و تشریک مساعی در خصوص دستورالعمل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی برگزار شد، خدارحمی در سخنانی گفت: روابط‌عمومی‌ها یکی از مهم‌ترین ارکان سازمان‌ها هستند و تأثیرگذارترین واحد سازمانی است و یک بخش پیش‌برنده در سازمان است.
وی در ادامه افزود: چالش‌ها و حساسیت کار در نظام بانکی با توجه به نوع ساختار و عملکردهایش در نظام اقتصادی کشور بالا است و روابط‌عمومی می‌تواند برای رفع چالش‌ها و گذر از مقاطع سخت، کمک مدیران عالی بانک باشد. در شرایط حاضر و پس از خلق حماسه سیاسی و رویکردهای اتخاذ شده مدیران عالی کشور، جو امیدواری حاکم شده و فضای کار و فعالیت بهبود یافته است. امیدواریم با گسترش این فضا شاهد دستاوردهای زیادی در اقتصاد ملی و خلق حماسه اقتصادی در کشور باشیم.
خدا رحمی با اشاره به بهبود فضای کسب و کار و افزایش شادابی و نشاط در کشور گفت: بانک‌ها لازم است به موازات این گشایش‌ها، چالش‌های خود را که با ذینفعانشان داشتند بهتر مدیریت کنند. در این شرایط انتظارات از بانک‌ها افزایش یافته است و روابط‌عمومی‌ها به عنوان واحدهای پیشگام وظایف حساس و مهمی بر عهده دارند.
در ادامه نشست مشاور رئیس کل بانک مرکزی نیز در سخنانی گفت: بانک صادرات ایران سابقه درخشانی در عرصه نظام بانکی کشور دارد ، بانک بسیار بزرگ و ارزشمندی است و این بانک یک سرمایه ملی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که بر اساس اصول حرفه‌ای و مردم‌داری بنا نهاده شده است.
کاظمی‌دینان با اشاره به نقش پررنگ روابط‌عمومی‌ها در موفقیت سازمان گفت: مسئولان روابط‌عمومی شبکه بانکی کشور علاقه‌مند، عاشق و کاربلد هستند و با حمایت مدیران عالی سازمان می‌توان شاهد عملکرد شگرفی از آن‌ها بود.
وی افزود: اگر روابط‌عمومی متخصص و کارا در کنار مدیران قرار گیرد، بدون خسارت و آسیب و در زمان کوتاه به اهداف می‌رسند. مدیران باید به روابط‌عمومی‌ها اجازه پرواز در فضای باز را بدهند. با حمایت مدیران، سازمان دچار بحران نمی‌شود چرا که یکی از نقش‌های مهم روابط‌عمومی آینده‌نگری است. روابط‌عمومی با برقراری ارتباط مستمر و سالم با درون و بیرون سازمان، انتظارات، توقعات و نیازهای آن‌ها را دریافت، شناسایی، جمع‌بندی می‌کند و پس از تحلیل و جمع‌بندی در اختیار مدیران ارشد قرار می‌دهد تا تصمیم‌های صحیح و اصولی گرفته شود تا منافع سازمان و تمامی ذینفعان تأمین شود.
گفتنی است در ادامه جلسه، دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی کشور مورد بحث ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=27087
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

روابط‌عمومی‌ بانک باید اجازه پرواز در فضای باز را داشته باشد
روابط‌عمومی‌ بانک باید اجازه پرواز در فضای باز را داشته باشد
روابط‌عمومی‌ بانک باید اجازه پرواز در فضای باز را داشته باشد
روابط‌عمومی‌ بانک باید اجازه پرواز در فضای باز را داشته باشد
روابط‌عمومی‌ بانک باید اجازه پرواز در فضای باز را داشته باشد