روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد برای سومین بار موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش پول پرس، این بانک به‌جهت انجام اقدامات موثر در خصوص جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای افزایش اثربخشی، پس از انجام ممیزی‌های لازم توسط شرکت ACS انگلستان، موفق شد استانداردISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ را برای سومین دوره متوالی تمدید کند.

این بانک در جهت جلب رضایت مشتریان همواره در اندیشه نوآوری، ارایه محصولات و خدمات جدید، مشتری‌مداری، برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمع‌آوری و بهره‌مندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام نظرسنجی‌های مختلف از جامعه مشتریان به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده و … است. تا آنجا که از شعار” حق با مشتری است ” عبور کرده و پیام “مشتری ذات بانک است” را سرلوحه امور خود قرار داده‌است.

گفتنی است بانک‌ پاسارگاد از طریق مرکز اطلا‌ع‌رسانی خود به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و سیستم بازخورد در سایت به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان گرامی است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=26190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک پاسارگاد استاندارد ISO 10004:2012 گرفت
بانک پاسارگاد استاندارد ISO 10004:2012 گرفت
بانک پاسارگاد استاندارد ISO 10004:2012 گرفت
بانک پاسارگاد استاندارد ISO 10004:2012 گرفت
بانک پاسارگاد استاندارد ISO 10004:2012 گرفت
بانک پاسارگاد استاندارد ISO 10004:2012 گرفت