کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین بانک اقتصادنوین در آذر ماه بیش از ۹۱ هزار و ۶۰۰ تماس داشته‌اند که بیش از ۶۲ هزار و ۶۰۰ تماس در مدت زمان یاد شده در قالب تماس‌های ورودی با این مرکز به ثبت رسیده، علاوه بر اینکه کارشناسان این مرکز در زمان یاد شده بالغ بر ۲۹ هزار تماس پیگیری داشته‌اند.

به گزارش پول پرس، با احتساب تماس‌های آذرماه ماه، تعداد تماس ورودی و خروجی مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین در سال جاری از مرز ۸۵۲ هزار و ۶۰۰ تماس گذشت که از این تعداد ۵۹۷ هزار تماس ورودی و ۲۵۵ هزار تماس خروجی به ثبت رسیده است.
تماس‌های مرکز ارتباط نوین در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب و امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش گروه‌بندی می‌شوند که در بخش امداد مشتریان در آذر ماه ۱۶ هزار و ۷۴۵ تماس با این مرکز برقرار شده که کارشناسان این مرکز در مدت یاد شده بیش از ۵ هزار تماس پیگیری داشته‌اند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=25785
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

۸۵۲هزار تماس با مرکز نوین ارتباط در ۹ ماه
۸۵۲هزار تماس با مرکز نوین ارتباط در ۹ ماه
۸۵۲هزار تماس با مرکز نوین ارتباط در ۹ ماه
۸۵۲هزار تماس با مرکز نوین ارتباط در ۹ ماه
۸۵۲هزار تماس با مرکز نوین ارتباط در ۹ ماه
۸۵۲هزار تماس با مرکز نوین ارتباط در ۹ ماه