استعفای علی سلیمانی شایسته از مدیر عاملی بانک پارسیان و خداحافظی محمد فطانت فرد از گروه مالی پارسیان موجب شد هم اینک ۵ پست مدیریتی در پارسیان خالی شود.

به گزارش پول پرس به نقل از موج، علی سلیمانی شایسته در زمان مدیریت عاملی بانک پارسیان، ریاست هیات مدیره ی بیمه ی پارسیان را هم برعهده داشت؛ اکنون با کناره گیری او از مدیرعاملی بانک پارسیان، پست مدیریتی ریاست هیات مدیره ی بیمه پارسیان خالی مانده است.
همزمان با کناره گیری علی سلیمانی شایسته از مدیریت عاملی بانک پارسیان، محمد فطانت فرد ( عضو هیات مدیره بانک پارسیان) نیز با حکم وزیر اقتصاد به عضویت در هیات مدیره ی بانک ملی ایران درآمد.
فطانت فرد علاوه بر آنکه عضویت در هیات مدیره ی بانک و بیمه ی پارسیان را بر عهده داشت، رئیس هیات مدیره ی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری لوتوس پارسیان هم بود.
حالا با خداحافظی محمد فطانت فرد از گروه مالی پارسیان ۴ پست مدیریتی در پارسیان خالی شده است.
علاوه بر اینها، عارف نوروزی هم که تا پیش از این عضویت در هیات مدیره بانک پارسیان را عهده دار بود، به تازگی به سمت مدیرعاملی بنیاد برکت درآمده و در واقع باید گفت او هم به زودی از پارسیان خداحافظی می کند و یک صندلی دیگر نیز در پارسیان خالی می شود.
بنابراین، به نظر می رسد تغییرات مدیریتی در گروه مالی پارسیان همچنان ادامه دارد و باید منتظر ورود نفرات جدید در گروه مالی پارسیان باشیم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=25687
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بلاتکلیفی ۶ پست مدیریتی در پارسیان
بلاتکلیفی ۶ پست مدیریتی در پارسیان
بلاتکلیفی ۶ پست مدیریتی در پارسیان
بلاتکلیفی ۶ پست مدیریتی در پارسیان
بلاتکلیفی ۶ پست مدیریتی در پارسیان