معاونت نظارت بیمه مرکزی، جدول آمار شکایات مکتوب بر اساس رشته و شرکت مربوط به هفت ماهه اول سال ۱۴۰۳ را منتشر کرده است که نشان می‌دهد، شرکت بیمه “ما” یکی از کمترین میزان شکایات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش اخبارپول، این جدول که بر اساس شرکت بیمه، تعداد کل شکایات ثبت شده، شکایات رسیدگی شده (وارد و ناوارد) و شکایات در حال رسیدگی تفکیک شده است، از آن حکایت دارد که از مجموع ۳۴۱۴ شکایت ثبت شده توسط بیمه گذاران علیه بیمه گران، تنها ۳۱ شکایت با سهم ۰.۹ درصد به شرکت بیمه “ما” مربوط بوده است.

پالایش این آمار نشان می دهد از این تعداد شکایت ثبت شده نیز تنها ۲ شکایت «وارد» بوده و ۲۱ شکایت «ناوارد» تشخیص داده شده است، به عبارت دیگر از مجموع ۱۹۲۹ شکایت «وارد» تشخیص داده شده در کل صنعت بیمه، تنها ۰.۱ درصد سهم بیمه “ما” بوده است.

تعداد شکایات بیمه گذاران از شرکت بیمه “ما” در مقایسه با شرکت هایی که سهم بازاری نزدیک به آن دارند نیز بسیار مناسب تر ارزیابی می شود.

شرکت بیمه “ما” به طور مستمر با بیمه گذاران خود در ارتباط و جلب رضایت حداکثری آنها، همواره در دستور کار است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=248538
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رضایت حداکثری بیمه‌گذاران از بیمه “ما”
رضایت حداکثری بیمه‌گذاران از بیمه “ما”
رضایت حداکثری بیمه‌گذاران از بیمه “ما”
رضایت حداکثری بیمه‌گذاران از بیمه “ما”
رضایت حداکثری بیمه‌گذاران از بیمه “ما”
رضایت حداکثری بیمه‌گذاران از بیمه “ما”