در این دیدار مدیرعامل بیمه آسیا گزارشی از فعالیتهای بیمهای و مالی شرکت ارائه داد و اظهار داشت شفافیت مالی و عملکردی، ارائه خدمات با کیفیت و سریع به مردم و بیمهگذاران و رضایتمندی بالای مشتریان از ویژگیهای ممتاز بیمه آسیاست.
وی افزود: نظارت یکی از ارکان مهم و پیشگیری و مبارزه با فساد است و در بیمه آسیا تلاش شده است بعد نظارتی به ویژه در بخش ارائه خدمات، پرداخت خسارتها و امور مالی با دقت و شفافیت بالا اعمال گردد و خوشبختانه در نتیجه این راهبرد، عملکرد این شرکت بزرگ بیمهای در چند سال اخیر بدون بند حسابرسی مهم مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.
مسعود بادین افزود: بیمه آسیا با اعمال چهارچوبهای نظارتی کارآمد توانسته است ضمن حفظ توانمندی مالی و فنی خود در سطح بالا، نسبتهای خسارت را در عملیات بیمهگری به خوبی مدیریت کند و رضایت ذینفعان خود را جلب نماید.
در ادامه این دیدار دکتر ستار شیرعالی، معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه بزرگ شرکت بیمه آسیا به واسطه ارائه خدمات به مردم و همراهی با نهادهای نظارتی، اظهار داشت: هدف و فلسفه وجودی نظارت و کنترل، اصلاح و ارتقا کیفیت فعالیت سازمان هاست.
شیرعالی وظایف شرکت های بیمه را گره گشایی از مشکلات مردم و زیاندیدگان توصیف نمود و بر بر ارائه خدمات مطلوب و در شأن ارباب رجوع، تاکید کرد.
گفتنی است، معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه از واحد پرداخت خسارت بیمه آسیا در ساختمان مرکزی بیمه آسیا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند پرداخت خسارت و رسیدگی به پرونده ها قرار گرفتند.
وی در این بازدید با چند تن از مراجعه کنندگان در ارتباط با مسائل و نقطه نظرات آنها گفت و گو کرد و بر جلب رضایت مشتریان تاکید نمود.