بانک آینده از رشد ۱۱ درصدی مشتریان بانک خود طی ۶ماه اخیر خبر داد.

به گزارش اخبارپول، با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۰۰۰/۰۰۰/۸ میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک هستند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=245711
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه
رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه
رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه
رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه
رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه
رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه
رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی شش‌ماه