کد خبر: 244481
شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:29
در سی و پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب، ناشران و غرفه داران از خدمات زیرساختی و بانکداری بانک ملی ایران به عنوان حامی این نمایشگاه اعلام رضایت کردند.
به گزارش اخبارپول، با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب و خدمات رسانی بانک ملی ایران به عنوان حامی سیوپنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خبرنگار روابطعمومی بانک ملی ایران گفتوگوهای متفاوتی با ناشران و بازدید کنندگان داشته است.
ناشر کتابهای فانتزی به خبرنگار بانکملی ایران گفت: ما سالهاست که در نمایشگاه حضور داریم و سالهای گذشته به لحاظ خدمات زیرساختی و بانکی مشکلات متعددی داشتیم.
اکنون دو سال است که بانک ملی ایران به عنوان حامی این نمایشگاه حضور دارد و مشکلات بسیار مرتفع شده و حتی امسال از سال گذشته نیز به مراتب خدمات و پشتیبانی بهتری را دریافت کردیم.
وی ادامه داد: از روز قبل از شروع کار نمایشگاه دستگاههای کارتخوان ما آماده بود و از ساعات ابتدایی شروع نمایشگاه با توجه به علاقه مندی بسیار نوجوانان و جوانان به آثار ما، بدون هیچ مشکلی در امور بانکی فروش خوبی را داشتیم.
ناشر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی نیز با اعلام اینکه دستگاههای کارتخوان نسبت به سال گذشته بهروز رسانی شدهاند گفت: این مهم نقطه عطفی در خدماتدهی بانک ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود، دستگاههای جدید با قابلیتهای اتصال بیشتر و بهتر، دسترسی سادهتر به منو و سرعت بسیار بیشتر خدمت رسانی ما به مخاطبانمان را بهبود بخشیده است.
مسئول غرفه کتب دانشگاهی، پیگیری و پشتیبانی شرکتهای خدماتی بانک ملی ایران را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: روزانه عوامل و مهندسین شرکت سداد بانک ملی ایران به ما مراجعه و خدمات ارائه شده را به لحاظ کمی و کیفی بررسی میکنند و در صورت هرگونه مشکلی در سریع ترین زمان آن را برطرف میکنند که این مسئله بخش عمدهای از دغدغههای ما برای حضور در نمایشگاه را حل کرده است.
یک ناشر کتابهای کودک و نوجوان نیز گفت: با وجود دستگاههای کارتخوان و راههای پرداخت آنلاین اما همچنان ما بخش قابل توجهی از درآمدی که در نمایشگاه کسب میکنیم به صورت نقدی است؛ و در سالهای پیشین انتقال این مبالغ نقدی به بانک، ما را با مشکلات فراوانی به لحاظ امنیتی و زمانی مواجه کرده بود؛ امسال پایگاههای بانکداری الکترونیکی که در نقاط مختلف نمایشگاه توسط بانک ملی ایران جانمایی شده است ما را از مراجعه به شعب بانک بی نیاز کرده و هر نیاز بانکی که داشته باشیم به صورت الکترونیکی در محل نمایشگاه به آن پاسخ داده میشود و این برای ما موجب آرامش خاطر است.