نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند، ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش اخبارپول، شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=242708
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعبه فرودگاه امام
بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعبه فرودگاه امام
بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعبه فرودگاه امام
بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعبه فرودگاه امام
بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعبه فرودگاه امام
بازدید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی از شعبه فرودگاه امام