شاخص بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به رنگ قرمز درآمد و با افت تمامی نمادها مواجه شد.

به گزارش پول پرس به نقل از ایسنا، شاخص بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته به مدار نزولی برگشت و با افت اکثر نمادها مواجه شد به طوری که دماسنج بازار سرمایه که در روز چهارشنبه به کانال ۸۸ هزار واحد رسیده بود، در پایان معاملات امروز به کانال ۸۷ هزار واحد برگشت.

بعد از افت دسته جمعی نمادها در بازار امروز و قرمز پوش شدن بازار سرمایه، شاخص کل بورس ۴۹۸ واحد افت کرد و به ۸۷ هزار و ۶۹۱ واحد رسید.

بازار امروز با افت نمادها پتروشیمی، پالایشگاهی و بانکی مواجه شد به طوری که در بازار امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو، نفت و گاز پارسیان، مخابرات، بانک پاسارگاد، غدیر، بانک تجارت، پالایش اصفهان، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی فناوران، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی پردیس، بانک پارسیان و بانک ملت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند.

این در حالی است که نمادهای فولاد مبارکه، سازه پوش، بانک اقتصاد نوین، مپنا و بانک کارآفرین با رشد مثبت مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار امروز شرکتهای مپنا، خدمات انفورماتیک و داروسازی زهراوی بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص داده و فولاد مبارکه، سیمان کارون و سیمان فارس و خوزستان بیشترین تقاضای فروش را از آن خود کردند.

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از ۸۹۴ میلیون سهم به ارزش ۳۹۳ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به ۴۲۹ هزار میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=23903
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تغییر رنگ شاخص بورس
تغییر رنگ شاخص بورس
تغییر رنگ شاخص بورس
تغییر رنگ شاخص بورس
تغییر رنگ شاخص بورس