در پی روند صعودی قیمت طلا و ارز در بازار امروز قیمت ها نسبت به روز قبل افزایش یافته به نحوی که هم اکنون هر دلار با قیمت ۲۹۸۸ و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۸۶۲ هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش پول پرس به نقل از تسنیم، نرخ طلا و ارز طی روزهای اخیر به صورت جزئی نوسان صعودی را در پیش گرفته بود اما در آخرین تحولات این بازار طی روز جاری (پنج شنبه پنجم دی ماه) با رکوردی قابل توجه نسبت به روزهای قبل همراه شد.
دلار که تا روز قبل در دامنه قیمتی ۲۹۶۰ الی ۲۹۶۵ تومان در نوسان بود در ساعت ۱۲ بعد از ظهر آخرین روز هفته با قیمت ۲۹۷۶ تومان به متقاضیان فروخته می شد اما ساعتی بعد (ساعت ۱۳ بعد از ظهر )قیمت این ارز به ۲۹۸۸ تومان افزایش یافت.
همچنین هر یورو که تا ساعت ۱۲ امروز با قیمت ۴۰۶۵ تومان، پوند انگلیس با قیمت ۴۸۵۵ تومان، درهم امارات متحده عربی با قیمت ۸۱۲ تومان و یوان چین با قیمت ۴۹۹ تومان بفروش می رسید از ساعت ۱۳ بعد از ظهر به ترتیب با قیمت ۴۰۷۵ تومان، ۴۸۸۰ تومان، ۸۱۵ تومان و ۵۰۰ تومان فروخته می شود.
در بازار طلا و سکه نیز نوساناتی گزارش شده است به نحوی که هم اکنون هر اونس طلای جهانی در بازار با ارزش ۱۲۰۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارزش ۸۷ هزار ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده و مورد مبادله قرار می گیرد.
سکه فروشان بازار سبزه میدان نیز هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با ارزش ۸۶۲ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ارزش ۸۶۲ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را با ارزش ۴۳۷ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی را با ارزش ۲۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی را با ارزش ۱۷۰ هزار تومان می فروشند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=23730
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دلار ۲۹۸۸ و سکه ۸۶۲ هزار تومان شد
دلار ۲۹۸۸ و سکه ۸۶۲ هزار تومان شد
دلار ۲۹۸۸ و سکه ۸۶۲ هزار تومان شد
دلار ۲۹۸۸ و سکه ۸۶۲ هزار تومان شد
دلار ۲۹۸۸ و سکه ۸۶۲ هزار تومان شد