سیستم امتیازدهی طرح انگیزشی گسترش خدمات بانکداری الکترونیک “طرح ریتون” در بانک پاسارگاد تغییر یافت.

به گزارش پول پرس، طرح انگیزشی گسترش خدمات بانکداری الکترونیک “طرح ریتون” در بانک‌ پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه، جلوگیری از ازدحام و شلوغی شعبه‌ها و ترغیب مشتریان گرامی به بهره‌مندی بیشتر از ابزارهای متنوع بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، طراحی و از سال ۱۳۹۰ اجرا شده‌است. در این طرح، مشتریان گرامی می‌توانند ضمن تعامل با بانک و بهره‌مندی از خدمات الکترونیک بانک‌پاسارگاد، متناسب با میزان تعامل خود، نسبت به جمع‌آوری امتیاز اقدام کرده و مشمول مزایای این طرح شوند.
بر اساس این خبر اولین دوره قرعه‌کشی بزرگ طرح ریتون نیز در سال ۱۳۹۱ انجام و یک دستگاه خودروی قشقایی به برنده خوش‌شانس آن اهداء شد.
گفتنی است مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طریقه امتیازدهی و جوایز ارزنده این طرح می‌توانند به صفحه باشگاه مشتریان در وب سایت بانک به نشانی https://club.bankpasargad.com مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۸۸۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=23715
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سیستم امتیازدهی “طرح ریتون” تغییر یافت
سیستم امتیازدهی “طرح ریتون” تغییر یافت
سیستم امتیازدهی “طرح ریتون” تغییر یافت
سیستم امتیازدهی “طرح ریتون” تغییر یافت
سیستم امتیازدهی “طرح ریتون” تغییر یافت
سیستم امتیازدهی “طرح ریتون” تغییر یافت