کد خبر: 236308
چهارشنبه 22 آذر 1402 - 11:12
چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما در روز دوشنبه، بیستم آذرماه برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما و با حضور انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره وری ایران؛ سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاهها و مسئولان شرکتهای صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.
در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، قدردانی بعمل آمد.
گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیتهای مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایتبندی مشتریان، تندیس و لوح سپاس کسب کرده است.