بانک سامان موفق شد تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.

به گزارش اخبارپول، تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.

بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=235218
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان