در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش اخبارپول به نقل از بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز شنبه ۲۷ آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره ۱۱۱ مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=234201
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان بانک در استان تهران
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان بانک در استان تهران
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان بانک در استان تهران
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان بانک در استان تهران
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان بانک در استان تهران
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان بانک در استان تهران