شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به سوالات و ابهام های مشتریان بانک ملی ایران، از امروز به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

به گزارش اخبارپول، پیش از این تنها شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ جهت پاسخگویی به مشتریان اختصاص داشت که از امروز شماره تلفن۱۶۷۹(بدون پیش شماره۰۲۱) نیز به صورت آزمایشی در کنار شماره مذکور ، به این کار اختصاص داده شده است.

مشتریان می توانند جهت دریافت راهنمایی از خدمات بانک، پاسخ به سوالات و مشکلات بانکی خود و همچنین ارائه پیشنهادات به بانک ملی ایران با شماره تلفن جدید۱۶۷۹ بانک ملی ایران تماس حاصل کنند.

 شایان ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره مذکور از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان است؛ مشتریان می توانند پس از تماس با شماره های فوق، با شماره گیری عدد ۳ با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک به منظور پاسخگویی به سوالات و با شماره گیری عدد۴ به کارشناسان واحد ارتباط مردمی نظام های پرداخت جهت طرح سوال در خصوص سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است، در آینده نزدیک این شماره چهار رقمی ، جایگزین شماره ۰۲۱۶۴۱۴۰ خواهد شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=232989
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی
راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی
راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی
راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی
راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی
راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی