مدیر عامل بانک تجارت بر حمایت از طرح های زیربنایی و کارآفرینی تاکید کرد و گفت : این بانک باید نقش خود را در به ثمر رساندن بزرگترین طرح‌های زیربنایی عمرانی و تولیدی در اقتصاد کشور حفظ کند.

به گزارش پول پرس، فلاح به مناسبت (۲۹ آذر سالروز تاسیس بانک تجارت) تصریح کرد: این بانک از بزرگترین حامیان کارآفرینان ایرانی بوده است و این روند ادامه خواهد داشت.
وی افزود : در کنار کسب مهمترین جوایز بین‌المللی صنعت بانکداری، آنچه کارکنان این بانک را به کارنامه سی و چهار سال اخیر مفتخر کرده ، بهره‌مندی از اطمینان، دوستی و همراهی با مشتریان و کمک به رونق و توسعه اقتصادی کشور بوده است.
فلاح با قدردانی از تلاش همکاران خود تصریح کرد : در دو سال اخیر که بانک تجارت با تحریم ‌های ناعادلانه و غیرمنصفانه بیگانگان روزهای دشواری را پشت سر می‌گذاشت ، خوشبختانه با تلاش همه جانبه ، ناملایمات را پشت سر گذاشته است.
فلاح افزود : بانک تجارت، جایگاهی ممتاز در بازار سرمایه کشور دارد و راهبرد پایدار بانک تجارت ، جلب اعتماد فعالان بازار و سهامداران و کمک به توسعه اقتصاد ایران اسلامی است.
به گفته وی با تمام توان می کوشیم نقش و ظیفه ملی خود را در اقتصاد ملی و بانکداری ایرانی اجرا کنیم و مانند ۳۴ سال اخیر تلاش می کنیم در مسیر دستیابی به آرمان مشترک مردم ، توسعه و پیشرفت سرزمین مادری و ساختن فردای فرزندان ایران، صادقانه و موثر گام برداریم.
گفتنی است در نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران از بانک تجارت به خاطر کمک به توسعه صنعتی و اقتصادی کشور و پیشتازی در حوزه صنعت بانکداری ،با لوح و تندیس زرین تقدیر شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=23193
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حمایت بانک تجارت از طرح های زیربنایی کشور
حمایت بانک تجارت از طرح های زیربنایی کشور
حمایت بانک تجارت از طرح های زیربنایی کشور
حمایت بانک تجارت از طرح های زیربنایی کشور
حمایت بانک تجارت از طرح های زیربنایی کشور