وجوه تمامی مغایرتهای به وجود آمده در روزهای ۷ تا ۱۱ بهمن که به دلیل بروز اشکالات فنی در شبکه شاپرک رخ داده بود به حساب مشتریان واریز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، شرکت پرداخت الکترونیک سامان اعلام کرد: به دنبال بروز برخی اشکالات فنی در شبکه شاپرک در روزهای ۷ تا ۱۱ بهمن, برخی استفادهکنندگان از درگاههای پرداخت اینترنتی و پایانههای فروشگاهی سامان با مشکل مغایرت صورتحساب خرید خود مواجه شدند که تمام موارد پس از بررسیهای دقیق شناسایی و مبالغ آن به حساب مشتریان واریز شد.
این گزارش حاکی است شرکت پرداخت الکترونیک سامان یکی از بزرگترین ارایهدهندگان خدمات پرداخت در ایران است که یکی از شرکتهای تحت پوشش شبکه شاپرک محسوب میشود و تسویه تمامی تراکنشهای صورتگرفته شده از طریق درگاههای این شرکت از طریق شاپرک صورت میگیرد که در روزهای یادشده به دلیل بروز اشکالات فنی در این شبکه, تسویه وجوه خریدهای الکترونیکی برخی از کاربران با مشکل مغایرت مواجه شده بود.
بر اساس این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با تجهیز سامانههای خود به آخرین فناوریهای نرم و سختافزاری زمینهای را فراهم کرده است تا همواره بالاترین سطح تعهد فنی و اجرایی را در ارایه خدمات به مشتریان داشته باشد.
درصورت بروز هرگونه مشکل یا پرسش احتمالی مرکز تماس شرکت پرداخت الکترونیک سامان با شماره تلفن ۸۴۰۸۰-۰۲۱ آماده راهنمایی و پاسخگویی خواهد بود.
انتهای پیام