منش و روش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با محوریت ارزش‌های ایثار و فداکاری باید به الگوی مدیریتی در کشور تبدیل شود.

به گزارش اخبارپول، علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی که در جمع خانواده شهدا و ایثارگران نهاد ناظر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: عملگرایی در مسیر اصلاح امور با نگاه جدی به فرهنگ ایثار و شهادت می تواند بستر لازم را برای رسیدن به اهداف و همچنین ارتقای سطح سازمانی فراهم سازد.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر نقش آفرینی نیروهای متعهد و ایثارگر در پیشبرد برنامه های صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: تمرکز بر اصل شایسته سالاری بر مبنای ظرفیت های سازمانی به بهره وری حداکثری منتهی خواهد شد.

استادهاشمی با اشاره به اراده بیمه مرکزی در راستای بالابردن سطح علمی کارکنان، اظهار داشت: هزینه های مرتبط با بخش های آموزشی نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود که در این زمینه هیچگونه محدودیتی وجود نخواهد داشت.

گفتنی است فرمانده بسیج، مشاور رئیس کل در امور ایثارگران و تنی چند از خانواده شهدا و ایثارگران بیمه مرکزی نیز در این مراسم به طرح مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان از سه تن از اعضای جامعه ایثارگران، قدردانی به عمل آمد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=230889
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رئیس بیمه مرکزی: منش حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید به الگوی مدیریتی تبدیل شود
رئیس بیمه مرکزی: منش حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید به الگوی مدیریتی تبدیل شود
رئیس بیمه مرکزی: منش حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید به الگوی مدیریتی تبدیل شود
رئیس بیمه مرکزی: منش حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید به الگوی مدیریتی تبدیل شود
رئیس بیمه مرکزی: منش حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید به الگوی مدیریتی تبدیل شود
رئیس بیمه مرکزی: منش حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید به الگوی مدیریتی تبدیل شود