وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور ابلاغی سید حمید کلانتری را به سمت مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب کرد.
به گزارش پول پرس، در حکم دکتر ربیعی خطاب به مدیر عامل جدید صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آمده است:

نظر به تعهد ، شایستگی و صلاحیتهای علمی و اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد مورخ ۱۳/۹/۱۳۹۲ هیات امناء سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و به استناد بند “ج” قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی و بیمه های درمانی مورخ ۸/۱۲/۱۳۸۸ به مجب این ابلاغ به عنوان “مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر ” منصوب می شوید.

همواره و بالاخص در شرایط امروز ، حمایت از اقشار مولد که سهم به سزایی در استقلال و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و تکریم و ارتقای منزلت ایشان وظیفه ای سنگین بر دوش همه دستگاهها ، بالاخص صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است . انتظار می رود با توجه خاص به سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و با زمینه سازی برای تحقق برنامه های ارایه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی و عملیاتی ساختن آن ها ، سطح خدمات دهی به گروههای هدف را افزایش داده و تحقق بیشتر عدالت اجتماعی فراگیر را دنبال نمایید.
انتظار می رود با تلاش ، برنامه ریزی علمی و مدیریت صحیح منابع و سرمایه های صندوق ، به کارگیری روش های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی آن صندوق ، ضمن استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی ، بستری مناسب جهت ارتقای بهره وری صندوق فراهم آورید. همچنین از آنجا که تحقق اهداف فوق نیازمند تعامل سازنده با سایر وزارتخانه ها و سازمانهای ذی ربط است. مقتضی است به فراهم کردن شرایط تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های این ذینفعان برای تحقق اهداف فوق عنایت داشته باشید.

امید است با اتکا به پروردگار متعال و در سایه عمل مبتنی بر علم و عقلانیت ، در راستای تحقق منافع و مطالبات مردم ، و اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی گام های موثری بردارید.
توفیق جناب عالی را در انجام وظایفی که بر عهده دارید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حمید کلانتری ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺳﺎل ۱۳۳۵ در روﺳﺘﺎی ﻫﻤﺖ آﺑﺎد ﯾﺰد است، وی دارای ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ اﻗﺘﺼﺎد از داﻧﺸﮕﺎه ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸﺘﯽ، ﻓﻮق ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ از ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزش ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دوﻟﺘﯽ است و دوره ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ را پشت سر گذاشته است.

وی از سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و مدیر در یکی از دبیرستان‌های یزد شروع به کار کرد و تا سال ۱۳۶۰ به این کار ادامه داد.

کلانتری در سال‌های ۶۰ تا ۶۳ در جهاد سازندگی به عنوان مسئول مرکز هماهنگی شورای اسلامی روستایی مشغول به فعالیت و شد و در سال ۱۳۶۳ به عنوان مسئول واحد بسیج سازندگی جهاد انتخاب شد، وی تا سال ۱۳۶۵ در این سمت باقی ماند.

از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷، کلانتری به عنوان ﻣﻌﺎون ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺳﺘﺎد ﻣﺮﮐﺰی ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎد ﺳﺎزﻧﺪﮔﯽ، از ۶۷ تا ۷۲ به عنوان ﻣﻌﺎون ﺗﺮوﯾﺞ و ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﻣﺮدﻣﯽ وزارت ﺟﻬﺎد ﺳﺎزﻧﺪﮔﯽ و از سال ۷۴ در منصب ﻣﺸﺎور وزﯾﺮ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ و رﺋﯿﺲ ﻣﺮﮐﺰ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت اﯾﺮاﻧﮕﺮدی و ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی مشغول به فعالیت بود.

کلانتری در سال ۷۴ ﻣﻌﺎون ﭘﮋوﻫﺸﯽ دﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﺷﻮرای ﻋﺎﻟﯽ ﺟﻮاﻧﺎن شد و تا سال ۷۶ تحت همین عنوان مشغول به فعالیت بود.

در سال ۱۳۷۶ وی ﻣﻌﺎون وزﯾﺮ ﺟﻬﺎد و رﺋﯿﺲ ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻨﮕﻞ ﻫﺎ و ﻣﺮاﺗﻊ ﮐﺸﻮر شد و تا سال ۱۳۸۰ که به عنوان استاندار یزد معرفی شد، در این منصب فعالیت می کرد.

کلانتری از ۱۳۸۰ تا ۸۴ سکاندار یزد بود و از ۸۴ تا کنون، ﻣﺴﺌﻮل ﮐﻤﯿﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﻧﻈﺎم اداری دﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﻣجمع ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻣﺼلحت ﻧﻈﺎم است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=22894
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

انتصاب مدیر عامل بیمه روستائیان
انتصاب مدیر عامل بیمه روستائیان
انتصاب مدیر عامل بیمه روستائیان
انتصاب مدیر عامل بیمه روستائیان
انتصاب مدیر عامل بیمه روستائیان