شرکت سهامی بیمه ایران در آستانه برگزاری مجمع عمومی اعلام کرد: در راستای تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و همچنین با حمایت اعضای هیات مدیره، با ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی مدون برای افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی به مشتریان، روزانه بیش از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند.

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی در کشور ، با گسترش و توسعه انواع خدمات غیر حضوری و برخط و اجرای صحیح این برنامه‌ها و ارائه پوشش‌های متفاوت بیمه ای متناسب با بودجه اقشار مختلف مردم، گامهای موفق و نوینی در پرداخت به موقع خسارت، کسب درآمد، سوددهی و رضایتمندی مشتریان خود برداشته و با بهره گیری از ظرفیت های خود در حوزه های کلان اقتصادی مانند: مقابله با تحریم ها، تقویت بیمه های اتکایی، شناسایی ریسک های بزرگ و مغفول مانده و ایجاد رشته های جدید بیمه ای متناسب با نیازها و کسب و کارهای جدید، علاوه بر افزایش سهم بازار بیمه ، به رشد اقتصادی کشور، کمک فراوانی کرده است.

این گزارش می افزاید: بیمه ایران همگام با سیاست های دولت و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایتی خود ، از نقش مهم نیروی انسانی در بهبود روند رو به رشد شرکت نیز مغفول نمانده و با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و علمی، سطح فنی مدیران، کارکنان و شبکه فروش خود نیز ارتقا بخشیده که این اقدام تاثیر بسزایی در توسعه، مدیریت و بهبود خدمات داشته و موجب شده، این شرکت با تجهیز همه امکانات، بیش از گذشته در خدمت مردم عزیز کشورمان باشد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=227546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه ایران روزانه بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند
بیمه ایران روزانه بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند
بیمه ایران روزانه بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند
بیمه ایران روزانه بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند
بیمه ایران روزانه بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند
بیمه ایران روزانه بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند