کد خبر: 227546
چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 17:08
شرکت سهامی بیمه ایران در آستانه برگزاری مجمع عمومی اعلام کرد: در راستای تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و همچنین با حمایت اعضای هیات مدیره، با ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی مدون برای افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی به مشتریان، روزانه بیش از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت میکند.
به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی در کشور ، با گسترش و توسعه انواع خدمات غیر حضوری و برخط و اجرای صحیح این برنامهها و ارائه پوششهای متفاوت بیمه ای متناسب با بودجه اقشار مختلف مردم، گامهای موفق و نوینی در پرداخت به موقع خسارت، کسب درآمد، سوددهی و رضایتمندی مشتریان خود برداشته و با بهره گیری از ظرفیت های خود در حوزه های کلان اقتصادی مانند: مقابله با تحریم ها، تقویت بیمه های اتکایی، شناسایی ریسک های بزرگ و مغفول مانده و ایجاد رشته های جدید بیمه ای متناسب با نیازها و کسب و کارهای جدید، علاوه بر افزایش سهم بازار بیمه ، به رشد اقتصادی کشور، کمک فراوانی کرده است.
این گزارش می افزاید: بیمه ایران همگام با سیاست های دولت و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایتی خود ، از نقش مهم نیروی انسانی در بهبود روند رو به رشد شرکت نیز مغفول نمانده و با اجرای برنامههای مختلف آموزشی و علمی، سطح فنی مدیران، کارکنان و شبکه فروش خود نیز ارتقا بخشیده که این اقدام تاثیر بسزایی در توسعه، مدیریت و بهبود خدمات داشته و موجب شده، این شرکت با تجهیز همه امکانات، بیش از گذشته در خدمت مردم عزیز کشورمان باشد.