رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان از ابتدای فعالیت بیمه تجارت‌نو یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده که فرآیند کاری این حوزه در چند بخش جریان داشته است.

به گزارش اخبارپول، با هدایت و مساعدت نوراللهی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره، سامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو، ۲۷تیرماه سال جاری با حضور معاون بازرسی و رئیس اداره پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام، عضو هیات مدیره، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و برخی از مدیران بیمه تجارت‌نو رونمایی شد.

در این جلسه حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت‌نو، هدف از راه اندازی این سامانه را ارتقای رضایت مشتری دانست که یکی از اهداف اصلی بیمه تجارت‌نو است و افزود: با این روش بیمه گزاران گرامی به راحتی می‌توانند پس از ثبت شکایت در جریان تمامی امور مربوط به شکایت خود به صورت پیامکی قرار بگیرند.

مهدی پیروز رام، مدیر بازرسی و پیگیری های ویژه بیمه تجارت‌نو بیان کرد: با این روش نیازی به مراجعه حضوری یا تماس های مکرر تلفنی نخواهد بود و استفاده از چنین شیوه‌ها و روش‌های نوینی باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بیشتر یک سازمان است.

در ادامه سامانه یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو مورد تحسین و قدردانی رودگری، معاون بازرسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و وجود چنین ارتباطاتی را در راستای ارتقای رشد یک سازمان، حائز اهمیت تلقی کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=226593
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سامانه ثبت و یکپارچه‌سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو رونمایی شد
سامانه ثبت و یکپارچه‌سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو رونمایی شد
سامانه ثبت و یکپارچه‌سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو رونمایی شد
سامانه ثبت و یکپارچه‌سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو رونمایی شد
سامانه ثبت و یکپارچه‌سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو رونمایی شد
سامانه ثبت و یکپارچه‌سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو رونمایی شد