از طریق سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد در بیش از ۱۴۰ شعبه، مشتریان می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، نوبت خود را رزرو کنند.
به گزارش پول پرس، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، در آیین افتتاح شعبه مقصودبیک با اعلام مطلب بالا، گفت: چندی است بانک‌پاسارگاد، نوآوری دیگری در جهت افزایش رفاه حال مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنها انجام داده‌است که طی آن مشتریان گرامی می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: این فرآیند از طریق ارسال کد شعبه مورد نظر به شماره ۲۰۰۰۴۹۱۴۶ توسط مشتریان انجام می‌گیرد. پس از لحظاتی سامانه نوبت‌دهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.

رفیعی تصریح کرد: این سامانه که یکی از ابزارهای مؤثر جهت برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان است، در حال توسعه به سایر شعبه‌های بانک است.

گفتنی است: همزمان با شعبه مقصودبیک، شعبه‌های بازار کفاش‌ها، شهرک لاله و باباطاهر نیز به شبکه بانکی بانک‌پاسارگاد پیوسته‌اند. هم‌میهنان می‌توانند برای اطلاع از نشانی و شماره‌ تماس این شعبه‌ها با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=22157
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قبل از ورود به شعبه بانک پاسارگاد،‌ نوبت رزرو کنید
قبل از ورود به شعبه بانک پاسارگاد،‌ نوبت رزرو کنید
قبل از ورود به شعبه بانک پاسارگاد،‌ نوبت رزرو کنید
قبل از ورود به شعبه بانک پاسارگاد،‌ نوبت رزرو کنید
قبل از ورود به شعبه بانک پاسارگاد،‌ نوبت رزرو کنید
قبل از ورود به شعبه بانک پاسارگاد،‌ نوبت رزرو کنید