نماد “وشهر ۱” با سرمایه ای معادل ۴هزار میلیارد ریال به عنوان دوازدهمین بانک خصوصی گشایش یافت.

به گزارش پول پرس، مدیرعامل بانک شهر، با اعلام این مطلب گفت: نماد “وشهر ۱” با سرمایه ای معادل ۴هزار میلیارد ریال به عنوان دوازدهمین بانک خصوصی گشایش یافت تا صنعت بانکداری شاهد حضور این بانک جوان در بازار سرمایه باشد.
وی در رابطه با ترکیب سهامداران بانک شهر افزود: ۷۲درصد از سهام این بانک در اختیار شهرداری های کلانشهرهای کشور از جمله تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج، شیراز، قم، قزوین و اهواز به عنوان سهامداران اصلی و ۲۸درصد مابقی در اختیار سهامداران حقیقی قرار دارد که به صورت سهام شناور آزاد می باشد.
مظفری ادامه داد :گشایش نماد بانک شهر در بازار مزبور به صورت توافقی، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) از طریق سامانه جدید معاملات سازمان بورس و اوراق بهادار امکان پذیر شده است.
مدیر عامل بانک شهر گفت: پیشتر این اقدامات لازم جهت پذیرش را از اوایل سال۱۳۹۰ و بر اساس بخشنامه های ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار انجام داده که در نهایت با مساعدت و همیاری ارکان مختلف بازار سرمایه سرانجام نسبت به درج نماد “بانک شهر” در بازار پایه شرکت فرابورس ایران اقدام گردید.
همچنین این بانک همواره بر اساس گزارشات خود نزد شبکه اطلاع رسانی جامع ناشران بورسی و مستند به تائید رئیس کل سابق بانک مرکزی ج.ا.ا، موفق گردیده خود را به عنوان یک بانک پیشرو در رعایت صددرصد استانداردهای گزارشات مالی معرفی نماید.
گفتنی است با توجه به سیاست‌های بانک شهر و درصد قابل توجه سهام شناور این بانک و همچنین دیدگاه مثبت مسئولین بازار سرمایه نسبت به حضور بانک شهر در بازارهای اصلی بورس، در حال حاضر مدیران این بانک در حال رایزنی و هماهنگی‌های لازم جهت حضور این بانک در بازار اول فرابورس می‌باشند.
بر اساس این گزارش، همچنان موضوع افزایش سرمایه صددرصدی این بانک طی دو مرحله، طبق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده سال‌۹۱ بانک در دستور کار قرار دارد و با مساعدت و همیاری مبادی ذیربط، اقدامات لازم جهت اخذ مجوزهای مربوطه در حال گذراندن مراحل پایانی می‌باشد و به نظر می‌رسد مرحله اول آن تا پایان سال جاری به اجرا در آید.
لازم به ذکر است که به زودی با اخذ نرم‌افزار چاپ اوارق سهامداران از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه اوراق بهادار، اقدامات لازم در خصوص چاپ و تحویل اوراق مزبور به سهامداران صورت می‌پذیرد که نحوه توزیع آن طی روزهای آتی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به اطلاع عموم سهامداران خواهد رسید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=21594
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نماد بانک شهر در فرابورس درج شد
نماد بانک شهر در فرابورس درج شد
نماد بانک شهر در فرابورس درج شد
نماد بانک شهر در فرابورس درج شد
نماد بانک شهر در فرابورس درج شد