نگاه آینده نگر به کیفیت عملیات بیمه گری در آیین باشکوه و بین المللی اربعین با بهره گیری از تجارب گذشته، راهگشا خواهد بود.

به گزارش اخبارپول، سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران که نشست ویژه ستاد اربعین صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: احصای کاستی های احتمالی دیروز در حقیقت زمینه ساز خدمات بی نقص فرداست و صنعت بیمه با تمام ظرفیت های انسانی و توان فنی خود در این عرصه حاضر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انسجام بخشی به فعالیت های مردمی از تکالیف حاکمیت است و صنعت بیمه نیز در راستای مسئولیت های خود برای تامین امنیت خاطر و اطمینان زائران بین الحرمین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کریمی در پایان به اظهار امیدواری کرد که به زودی زمینه های لازم برای تقدیر از خادمان بیمه ای همایش جهانی اربعین فراهم شود.

گفتنی است در این نشست، مجید بهزادپور _ رئیس کل بیمه مرکزی_ با اظهار خرسندی از عملکرد تمامی ارکان صنعت بیمه در همایش بین المللی اربعین از برنامه ریزی شایسته و هماهنگی های دقیق سندیکای بیمه گران ایران به عنوان یک الگوی خاص یاد کرد و خواستار ادامه این روند شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=215371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود، آینده را رقم خواهد زد
صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود، آینده را رقم خواهد زد
صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود، آینده را رقم خواهد زد
صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود، آینده را رقم خواهد زد
صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود، آینده را رقم خواهد زد
صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود، آینده را رقم خواهد زد