مطلب علمی با عنوان بیمه افزودنی در بخش معرفی تازه پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش اخبارپول، بیمه نهفته یا افزودنی‌، یکی از روندهای بزرگ تحول در صنعت بیمه شناخته شده است. گزارش اینزتک لندن ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۳، بازار بیمه افزودنی جهان، ۷۲۲ میلیارد حق بیمه صادره ناخالص (GWP) تولید خواهد کرد که شش برابر حجم فعلی آن خواهد بود.

این نوع بیمه معمولاً به یک محصول یا خدمت اضافه شده و به عنوان یک افزودنیِ انتخابی طی روند خرید به مشتری پیشنهاد می‌شود. برای مثال، هنگام خرید تلفن همراه، به مشتری گزینه بیمه ضدسرقت پیشنهاد می‌شود؛ هنگام رزرو بلیت کنسرت، بیمه لغو رویداد ارائه می‌گردد و یا هنگام خرید اتومبیل، فروشنده، بیمه خودرو را پیشنهاد می‌دهد.

بیمه افزودنی، مزایایی برای مشتریان و بیمه‌گران به همراه دارد که اولین آن‌ها آسودگی خاطر برای کاربران است.

ادامه مطلب را در بخش معرفی تازه در پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه و یا نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17696/5540/Staging/ بخوانید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=213080
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه افزودنی چیست؟
بیمه افزودنی چیست؟
بیمه افزودنی چیست؟
بیمه افزودنی چیست؟
بیمه افزودنی چیست؟
بیمه افزودنی چیست؟