ویدیو کلیپ برنامه های هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران منتشر شد.

به گزارش اخبار پول از فابانیوز، در این ویدیو کلیپ https://fabanews.com/fa/wp-content/uploads/2022 به برنامه های این رویداد بزرگ فناورانه اشاره شده است که در سه روز ( ۲۶ تا ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱) برگزار می‌شود، با این توضیح که روز اول از ساعت ۱۴ شروع خواهد شد و مراسم افتتاحیه، مراسم جشنواره چهره‌های ماندگار و جشنواره انتخاب ۱۰ محصول برتر در بعد از ظهر روز ۲۶ دی‌ماه برگزار می‌شود.

در روزهای ۲۷ و۲۸ دی‌ماه از اول صبح تا شب فرصت های کافی برای دیدارهای نمایشگاهی، کارگاه‌های معرفی محصول، نشست های تخصصی، رونمایی از محصولات برتر، گفتگوهای B2B و… در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در حالی برگزار می‌شود که در این رویداد در ۱۲ سر فصل مباحث مربوط به «اقتصاد دیجیتالی، کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان» به بحث وگفتگو گذاشته می‌شود و بیش‌ از ‌۱۰۰‌ مدیر و متخص حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در قالب میزگردها و نشست های تخصصی در آن به سخنرانی می‌پردازند.

در این کلیپ بصورت گذرا بخش های متنوع تراکنش هشتم تشریح شده است از جمله:

◇بخش نمایشگاهی

◇بخش نشست ها و میزگردها

◇بخش نوآوری و استارتاپی

◇جشنواره انتخاب ۱۰ محصول برتر سال

◇جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر

◇رونمایی از بخش متاورسی تراکنش

◇رونمایی از تلویزیون اینترنتی و بین‌المللی Transaction TV

◇و….

امسال‌ با شکوه تر از همیشه

امسال بخش جدیدی نیز به هشتمین دوره برگزاری این نمایشگاه با عنوان جشنواره انتخاب ۱۰ محصول برتر اضافه شده که در این بخش ۱۰ فرصت طلایی برای معرفی ۱۰ محصول برتر در نظر گرفته شده است.

خوشبختانه نمایشگاه تراکنش ایران ثابت کرده است که در هر شرایطی اعم از تهدیدهای تحریمی سال ۹۷، اعتراضات بنزینی سال ۹۸، شرایط کرونایی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ همیشه میزبان قابل اتکایی برای کسب و کارهای فناورانه بوده است و امسال‌ نیز با شکوه تر از همیشه برگزار می‌شود.

فرصت مغتنم برای گفتگوهای خردمندانه

به علاقه مندان پیشنهاد می کنیم حتما موضوعات تخصصی و علمی رویداد و همچنین جشنواره انتخاب ۱۰ محصول برتر را با دقت پیگیری کنند و ۱۲ محور با موضوع “اقتصاد دیجیتالی، کسب و کار دانش بنیان” این رویداد را ازدست ندهند که فرصت مغتنمی است تا با گفتگوهای خردمندانه گره ای از مشکلات باز شود.

از سوی دیگر، در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی اضلاع و ابعاد اکوسیستم،‌ اعم از جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌‌های مالی در کنار یکدیگر زیبایی و رونق ویژه‌ای را به آن بخشیده است؛ ضمن اینکه تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان بستر مساعدی را برای گفتگو‌های بین سه  نسل فراهم کرده‌است.

نمایشگاه هشتم در دنیای متاورس

در این رویداد، علاوه بر برگزاری حضوری، در دنیای جدید متاورس نیز میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر کشورها خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات همه جانبه بین المللی فراهم خواهد ساخت.

گفتنی است، چهارده شهریور ماه ۱۴۰۱، در یک دورهمی صمیمانه با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت بانکداری و پرداخت در سالن اجتماعات مرکز فابا، از برنامه های هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شد.

برای حضور و مشارکت در این مباحث و یا سایر بخش‌های نمایشگاه تراکنش ایران می‌توانید با شماره تلفن (۴۳۳۴۷- داخلی ۳۰۵) و یا شماره همراه (۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرید و یا به سایت www.itefaba.com مراجعه کنید.

نامه فراخوان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=211793
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

انتشار ویدیو کلیپ برنامه‌های نمایشگاه هشتم تراکنش
انتشار ویدیو کلیپ برنامه‌های نمایشگاه هشتم تراکنش
انتشار ویدیو کلیپ برنامه‌های نمایشگاه هشتم تراکنش
انتشار ویدیو کلیپ برنامه‌های نمایشگاه هشتم تراکنش
انتشار ویدیو کلیپ برنامه‌های نمایشگاه هشتم تراکنش
انتشار ویدیو کلیپ برنامه‌های نمایشگاه هشتم تراکنش