عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس، با انتقاد از عملکرد مدیریتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به اینکه این مهم جزو دغدغه نمایندگان به شمار می‌رود بنابراین حدود ۷۰ نفر از نمایندگان با امضای نامه‌ای خواستار تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان شدند.

به گزارش پول پرس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت وگو با خانه ملت، درباره تلاش برخی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از متصرفین شمال کشور با بنیاد علوی که تحت نظر بنیاد مستضعفان است مشکلاتی را در حوزه امور مالکیتی ایجاد کرده‌اند بنابراین نمایندگان تصمیم به انجام تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان گرفتند.

نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در مجلس ششم برخی نمایندگان به دلیل مشکلات ذکر شده قصد انجام تحقیق و تفحص داشتند اما تعدادی از واسطه‌گران با راضی کردن نمایندگان مانع از تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان شدند.

این نماینده در مجلس نهم،‌ با تاکید بر اینکه اغلب نمایندگانی که حوزه انتخابیه آنها حاشیه نوار ساحلی دریای خزر است بر اقدامات بنیاد مستضعفان انتقاد دارند،‌ تصریح کرد: متاسفانه تعداد افرادی که برای رفع مشکلاتشان درباره پاسخگو نبودن مسئولان دستگاه‌ها به نمایندگان مراجعه می‌کنند افزایش یافته است و این مهم جزو دغدغه اصلی نمایندگان محسوب می‌شود بنابراین باید این تحقیق و تفحص هرچه‌ سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه عملکرد مدیریتی بنیاد مستضعفان نیز مورد انتقاد است،‌ افزود: تاکنون امضای درخواست کنندگان از عملکرد بنیاد مستضعفان به امضای حدود ۷۰ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است و به احتمال زیاد روز سه‌شنبه تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=21142
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سایه تحقیق و تفحص بر سر بنیاد مستضعفان
سایه تحقیق و تفحص بر سر بنیاد مستضعفان
سایه تحقیق و تفحص بر سر بنیاد مستضعفان
سایه تحقیق و تفحص بر سر بنیاد مستضعفان
سایه تحقیق و تفحص بر سر بنیاد مستضعفان