در حالی که بانک مرکزی ج.ا.ایران اواخر آبان ۹۲ اعلام کرد که فقط بانکهای خاورمیانه، سرمایه و پست بانک خدمت اتقال سه وجهی را ارایه نمی کنند ،‌بانک سرمایه با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد که این بانک از تاریخ ۷-۲-۹۲ این خدمت را عملیاتی کرده است .

به گزارش پول پرس، بانک سرمایه با انتشار اطلاعیه ای،‌ خبر ۲۷ آبان ماه ۹۲ بانک مرکزی در باره عدم ارایه خدمت انتقال سه وجهی از سوی خود را تکذیب کرد و اعلام داشت که این خدمت از تاریخ هفتم اردیبهشت ماه ۹۲ از سوی این بانک ارایه شده است.
پیشتر داوود محمدبیگی- مدیر اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی اعلام کرده بود که هم اکنون،خدمت انتقال سه وجهی در ۲۹ بانک آینده، اقتصاد نوین، انصار، ایران زمین، پارسیان، پاسارگاد، تجارت، توسعه صادرات، توسعه تعاون، حکمت ایرانیان، دی،رفاه کارگران، سامان، سپه، سینا، شهر، صادرات ایران، صنعت و معدن، قرض الحسنه رسالت، قرض الحسنه مهر ایران، قوامین، کارآفرین، کشاورزی،گردشگری، مرکزی، مسکن، ملت، ملی ایران و موسسه اعتباری توسعه ارایه می شود و فقط بانکهای خاورمیانه، سرمایه و پست بانک این خدمت را ارایه نمی دهند.
وی تاکید کرده بود که این سه بانک در حال انجام آزمون های مورد نیاز هستند. اما بانک سرمایه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که خبر بانک مرکزی صحیح نبوده است.
به گزارش پولی مالی، در اطلاعیه بانک سرمایه آمده است: پیرو انتشار مصاحبه ریاست محترم اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ج.ا.ا، مبنی بر اعلام اسامی بانک های فعال در زمینه تراکنش انتقال وجه سه طرفه بین بانکی و مستثنا نمودن سه بانک (از جمله بانک سرمایه) در خصوص عدم ارائه این خدمت، به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند بانک سرمایه سرویس مذکور را از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری (۷/۲/۹۲) راه اندازی و در شبکه شتاب، عملیاتی نموده است که قابل بهره برداری توسط مشتریان ارجمند می باشد. لذا بدین وسیله سخنان رئیس محترم اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ج.ا.ا در این خصوص مؤکداً تصحیح می گردد.
بانک سرمایه همچنین تاکید کرده است: گزارش لازم مبنی بر دایر بودن سرویس فوق و درخواست تصحیح خبر مذکور به آن اداره محترم در بانک مرکزی اعلام گردیده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=21127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

یا بانک مرکزی نمی داند یا بانک سرمایه !
یا بانک مرکزی نمی داند یا بانک سرمایه !
یا بانک مرکزی نمی داند یا بانک سرمایه !
یا بانک مرکزی نمی داند یا بانک سرمایه !
یا بانک مرکزی نمی داند یا بانک سرمایه !