مدیرعامل بانک اقتصادنوین در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تاکید کرد خدمات مورد نیاز مشتریان بانک اقتصادنوین باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارایه شود.

به گزارش پول پرس، حسن معتمدی مدیرعامل این بانک در گردهمایی سراسرس منطقه سه استان‌های این بانک در شهر مقدس مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، گفت: حضور بانک های خصوصی در کشور رویکرد آحاد مردم جامعه به خدمات بانکی را تغییر داد که این موضوع اهمیت ارایه خدمات با کیفیت را دو چندان کرده است.
وی اظهار داشت: بانک اقتصادنوین به عنوان طلایه‌دار نظام بانکی خصوصی کشور که زمینه‌ساز بهبود کیفیت خدمات بانکی بوده، در طی این سال‌ها کوشیده است با ارایه خدمات با کیفیت، الگوی مناسبی برای خدمات بانکی معرفی کند که در این راستا این بانک برای نخستین بار در کشور نسبت به معرفی و ارایه خدمات تخصصی با رویکرد بانکداری شرکتی، اختصاصی و خرد اقدام کرده است.
وی هدف اصلی معرفی این خدمات را رضایت‌مندی و تسهیل ارایه خدمات به مشتریان اعلام کرد و گفت: اثربخشی خدمات تخصصی بانک اقتصادنوین به گونه‌ای بود که سایر بانک‌ها نیز از این اقدام الگو گرفته و نسبت به ارایه این خدمات اقدام کردند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین به اهمیت نقش سرمایه انسانی در کسب این رضایتمندی و ارایه خدمات با کیفیت اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی در بانک اقتصادنوین به عنوان مزیت رقابتی غیرقابل الگوبرداری است که این مزیت در طی سالیان گذشته توانسته موفقیت بانک را تضمین کند.
وی در ادامه به اهمیت آموزش نیروی انسانی در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و اظهار داشت، برگزاری دوره‌های آموزشی، سرمایه انسانی را با علم روز در حوزه بانکی آشنا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اکثریت قریب به اتفاق کارکنان بانک اقتصادنوین دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، گفت: به رغم این موضوع، بانک در بدو ورود همکاران جدیدالورود دوره‌های آموزشی تخصصی بانکداری در بدو خدمت برای این همکاران برگزار می‌کند، ضمن اینکه با توجه به اینکه اقتصادنوین یک سازمان همواره یادگیرنده و دانش محور است موضوع اموزش مستمر همگام با دانش روز صنعت بانکداری در این بانک مورد توجه است.
معتمدی همچنین به اهمیت ارایه خدمات نوین در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: با توجه به جوان بودن سن جامعه، بانک اقتصادنوین نسبت به طراحی و معرفی خدمات نوین اقدام کرده که این خدمات مورد استقبال هم وطنان خصوصا جوانان قرار گرفته است.
لازم به ذکر است در مراسم گردهمایی سراسری کارکنان منطقه سه استان‌های بانک اقتصادنوین علی‌اکبر ریحانی سرپرست منطقه سه استان‌های بانک اقتصادنوین نیز طی گزارشی آخرین وضعیت ارایه کرد. همچنین سرپرستان سایر مناطق نیز در خصوص دیدگاه ها، فرصت‌ها، مسائل و راهکارهای بهبودی به منظور نیل به اهداف بانک تا پایان سال را مطرح نمودند.
در روز دوم این گردهمایی دو پنل تخصصی به ریاست اعضاء هیات مدیره بانک جناب آقای فهیم هاشمی و جناب آقای صنعتی‌نژاد با هدف ارایه راهکارهای بهبود کیفیت خدمات با حضور معاونین مدیرعامل بانک اقتصادنوین، مدیران، سرپرستان شعب تهران و استان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های این بانک برگزار شد
در حاشیه گردهمایی سراسری منطقه سه استان‌ها حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوی به همراه بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره این بانک از شعب بانک اقتصادنوین در شهر مشهد بازدید کردند. سرپرستی منطقه سه استان‌ها و شعب امام رضا (ع)، تقی‌آباد، مدرس، امام خمینی(ره)، احمدآباد، سجاد، چهارراه ابوطالب، کیان سنتر، معلم، دانشجو و پیروزی شعبی بودند که مورد بازدید مدیران ارشد بانک اقتصادنوین قرار گرفتند.
همچنین تعدادی از معاونت سرمایه انسانی و پستیبانی و معاونت بانکداری خرد بانک نیز همراه با تعدادی از مدیران از شعب قوچان و نیشابور این بانک بازدید کردند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=20973
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک اقتصادنوین الگوی بانکداری مدرن است
بانک اقتصادنوین الگوی بانکداری مدرن است
بانک اقتصادنوین الگوی بانکداری مدرن است
بانک اقتصادنوین الگوی بانکداری مدرن است
بانک اقتصادنوین الگوی بانکداری مدرن است