شرکت بیمه دی در راستای اهداف استراتژیک و حرکت در مسیر تحول دیجیتال، وب اپلیکیشن جامع خود را با نام دِیدار راهاندازی کرد.
به گزارش اخبارپول، وب اپلیکیشن دِیدار در راستای مشتریمداری الکترونیک و ایجاد تجربهی خوشایند برای ایشان و نیز با هدف تسهیل و تسریع فرآیند صدور بیمهنامه از سوی شبکهی فروش، راهاندازی شده است.
علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در اینباره گفت: از اهم مزایای دیدار، طراحی سامانه به صورت pwa است که امکان بهرهبرداری از آن را در تمامی مدلهای تلفن همراه و رایانهی شخصی فراهم میآورد.
وی افزود: در حال حاضر در این وب اپلیکیشین امکانات متنوعی چون صدور آنلاین انواع بیمهنامه، مشاهدهی کلیه جزئیات سوابق خسارت درمانی، مشاهدهی کلیهی بیمه نامههای خریداری شده و خسارتهای مرتبط با هریک از آنها، مشاهدهی فهرست شبکهی فروش، مراکز خسارت، مراکز طرف قرارداد و همچنین صدای مشتری، جهت ارتباط مستقیم با مشتریان و دریافت انتقادات و پیشنهادات پیادهسازی شده است.
شایان ذکر است؛ در وب اپلیکیشن دِیدار علاهبر خدمات فوق، امکاناتی چون ارسال درخواست جهت تحویل مدارک خسارت درمان و دارویاب جهت ثبت درخواست و دریافت دارو نیز پیش بینی شده که این خدمت به زودی برای تمامی بیمهشدگان راهاندازی خواهد شد.
در حال حاضر این وب اپلیکیشن، قابلیت اتصال به سایر سامانهها و اپلیکیشنها را به صورت احراز هویت یکپارچه دارد و با توجه به نقشهی راه و برنامههای توسعهای آتی، امکانات متنوع دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.