ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم در هفته پایانی آبان به ۱۹ هزارو ۴۹۹ میلیارد ریال رسید که نسبت به هفته قبل ۳۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پول پرس به نقل از تسنیم، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۹ آبان ماه، شاخص کل با یک هزار و ۴۹۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۸ هزارو ۴۲۴ واحد رسید.
شاخص بازار اول نیز با یک هزار و ۵۳۰ واحد افزایش، عدد ۵۷ هزار و ۷۵۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۰۰ واحد رشد، عدد ۱۵۳ هزار و ۵۱۹ واحد را تجربه کردند و نسبت به هفته قبل به ترتیب ۷۲/۲ و ۳۹/۰ درصد افزایش داشتند.
در هفته ای که گذشت ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم هم به ۱۹ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۳۶ درصد افزایش یافته است.
همچنین در این مدت تعداد ۴ هزار و ۳۱۵ میلیون سهم در ۵۰۰ هزار و ۶۹۹ نوبت معاملاتی مورد معامله قرار گرفت، و به ترتیب ۳۹ درصد و ۳۰ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.
حجم معاملات خرد و بلوک نیز در هفته پایانی آبان به ۳ هزار و ۷۹۴ میلیون سهم رسید و ارزش معاملات خرد و بلوک به ۱۶ هزارو ۴۷۹ میلیارد ریال بالغ شد که به ترتیب با ۲۲ و ۱۵ درصدی رشد همراه شدند.
بر اساس این گزارش، در این مدت ۲۹۱ هزار و ۵۳۰ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۲۹۲ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته گذشته افزایش ۹۵ درصدی را نشان می دهد.
همچنین در هفته ای که گذشت، سهام گروه محصولات کاشی و سرامیک با ۵۶ / ۳۱ درصد، محصولات چوبی با ۷۰ / ۱۶ درصد، زراعت و خدمات وابسته با ۴۱ / ۱۴ درصد و و استخراج سایر معادن با ۳۳ / ۱۰ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=20724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارزش معاملات بازار سرمایه ۳۶ درصد رشد کرد
ارزش معاملات بازار سرمایه ۳۶ درصد رشد کرد
ارزش معاملات بازار سرمایه ۳۶ درصد رشد کرد
ارزش معاملات بازار سرمایه ۳۶ درصد رشد کرد
ارزش معاملات بازار سرمایه ۳۶ درصد رشد کرد