طی مراسمی جداگانه دو شعبه جدید بانک اقتصادنوین به شبکه گسترده شعب این بانک در سراسر کشور پیوستند.

به گزارش پول پرس، شعب شهر جدید لار و قدوسی غربی شیراز دو شعبه جدید این بانک هستند که با مجوزهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، خدمات نخستین بانک خصوصی کشور را به هم‌وطنان عزیز ارایه می‌کنند.
در مراسم افتتاحیه شعبه قدوسی غربی در شهر شیراز و شعبه شهر جدید لار جمعی از مشتریان، مدیران، مقامات و معتمدین محلی حضور داشتند.
شعبه شهر جدید لار بیست و پنجمین شعبه بانک اقتصادنوین در سرپرستی منطقه ۵ استان‌ها است که دسترسی به خدمات این بانک را در این شهر تسهیل می‌کند.
همچنین با راه‌اندازی شعبه قدوسی غربی تعداد شعب بانک اقتصادنوین در شهر شیراز به ۱۱ شعبه رسید. شعب صنایع، عفیف‌آباد، معالی‌آباد، عدالت، زند، قصرالدشت، فلکه گاز، مدرس، ستارخان، پاسداران و قدوسی غربی شعب فعال بانک اقتصادنوین در شهر شیراز می‌باشد.
بانک اقتصادنوین در دهه دوم فعالیت خود توانسته با بهره‌مندی از سرمایه انسانی متخصص و مجرب تاثیرات مثبتی در نظام بانکی کشور ایجاد کند که در آخرین مورد این بانک موفق شد مقام نخست ارتقای رتبه در میان بانک‌های ایرانی را در رتبه بندی یک هزار بانک برتر دنیا در سال ۲۰۱۳ که توسط نشریه معتبر بنکر اعلام شده بود را کسب کند.
کسب این عنوان نشان می‌دهد که بانک اقتصادنوین توانسته با پیاده‌سازی روش‌های نوین بانکداری خود را به استانداردهای بین‌المللی بانکداری روز دنیا نزدیک کند.
لازم به ذکر است شعبه قدوسی غربی بانک اقتصادنوین در شهر شیراز به عنوان دویست و شصت و سومین واحد این بانک به آدرس شیراز، خیابان قدوسی غربی، بالاتر از خیابان شهید محلاتی پلاک ۲ آماده ارایه خدمت به هموطنان عزیز در شهر شیراز است.
همچنین شعبه شهر جدید لار بانک اقتصادنوین نیز به آدرس شهر جدید لار، بلوار فرهنگ، نبش خیابان ۱۲ متری فرهنگ آماده ارایه خدمت به هموطنان عزیز در شهر جدید لار است.
با راه‌اندازی شعبه شهر جدید لار تعداد شعب بانک اقتصادنوین به دویست و شصت و چهار شعبه رسید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=20613
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک اقتصادنوین ۲۶۴ شعبه ای شد
بانک اقتصادنوین ۲۶۴ شعبه ای شد
بانک اقتصادنوین ۲۶۴ شعبه ای شد
بانک اقتصادنوین ۲۶۴ شعبه ای شد
بانک اقتصادنوین ۲۶۴ شعبه ای شد