به منظور جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب، مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل با شماره تماس ۸۸۲۱۰۰۰۷-۰۲۱ در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان است.

به گزارش اخبارپول، مرکز امداد مشتریان موسسه ملل برای ارتباط بیشتر با مشتریان گرامی با ساختاری مشتری مداری و خدمات محور با هدف جلب رضایت مشتریان ایجاد شده است.

این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص در همه سطوح بانکی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان در زمینه انواع خدمات بانکی است.

این گزارش می‌افزاید: خدمات قابل ارائه مرکز امداد مشتریان از جمله، راهنمایی طرز استفاده از همراه بانک، اینترنت بانک و نرم افزار فام، راهنمایی خدمات افتتاح حساب متابانک، رفع مشکلات احتمالی دستگاه های خودپرداز و شارژ دستگاه های خودپرداز و کشلس، اعلام خرابی دستگاه ها و مشکلات تراکنش مشتریان، پیگیری مشکلات احتمالی ساتنا، پایا و شاپرک مشتریان و پرداخت قبض است.

مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان در خصوص تمام فعالیت های موسسه اعتباری ملل است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=205700
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان