کد خبر: 199383
پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 13:53
با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواستهای مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
به گزارش اخبارپول، از امروز مشتریان و مخاطبان بانک ملی می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.